خاخام صهیونیست: حزب‌الله منتظر زمان مناسب برای حمله است

یک خاخام رژیم صهیونیستی از مقامات این رژیم خواست به امنیت اراضی اشغالی به خاطر حمله احتمالی حزب‌الله لبنان توجه داشته باشند.

به گزارش خبرآنی، به نقل از شبکه خبری المیادین، نیر بن آرتسی، خاخام رژیم صهیونیستی گفت: تظاهرات را پایان دهید و به امنیت توجه کنید. دولت اسرائیل باید تمام توجهش به امنیت باشد و هر روستایی را در داخل اسرائیل تفتیش کند. بخشی از اعراب از منطقه المطله تا ایلات سلاح و مهمات دارند. حزب‌الله هزاران موشک دارد که می‌تواند تل‌آویو و اطراف آن را هدف قرار دهد. تنها کافی است حزب‌الله یا حماس یا جهاد از لبنان یا جنین یا الخلیل و نابلس و ایران دکمه‌ شروع جنگ را بزنند. همه آن‌ها منتظر هستند. بخشی از اراضی فلسطینی اشغالی ۱۹۴۸ منتظر این لحظه هستند تا جنگ «یوم الغفران» اتفاق بیفتد.

وی گفت: حزب‌الله منتظر است و درحال سنجیدن اسرائیل، مردم آن و بررسی میزان ضعف اسرائیل و وزارت جنگ و ارتش است. حزب‌الله منتظر زمان مناسب است. آن‌ها حمله را علیه تل‌آویو و بعد شهر پشت شهر از نهاریا تا ایلات آغاز می‌کنند.

نگرانی رژیم صهیونیستی از افزایش توانایی‌های نظامی حزب الله و هرگونه جنگی در آینده با این حزب و عدم آمادگی این رژیم برای ورود به آن رو به افزایش است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.