احتمال برگزاری نشستی میان کوهن و مسئولان دو کشور اسلامی

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی فاش کرد که احتمالاً نشستی میان وی و مسئولان دو کشور اسلامی برگزار شود که هیچ روابط دیپلماتیکی با این رژیم ندارند.

به گزارش خبرآنی، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، الی کوهن، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در مصاحبه با شبکه کان گفت که وی پیش بینی می‌کند تا پایان سال میلادی جاری تعداد کشورهایی که سفارت‌هایشان را به قدس منتقل می‌کنند، افزایش یابد.

وی همچنین پیش‌بینی کرد که تا پایان سال جاری میلادی با مسئولان دو کشور اسلامی دیدار کند که هیچگونه روابط دیپلماتیکی با رژیم صهیونیستی ندارند.

کوهن تأکید کرد که فرصتی برای پیشبرد عادی‌سازی روابط با عربستان وجود دارد.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی تأکید کرد که طی شش ماه اخیر بحران میان این رژیم و لهستان به پایان رسیده و یک توافق تجاری با امارات امضا شده و اصولی برای توافق صلح با سودان ایجاد شده است.

کوهن تأکید کرد که وی چهار هدف دارد که عبارت از: افزایش روابط با کشورهای جدید، توافق‌های عادی‌سازی روابط، بازگشایی سفارت‌های جدید و ادامه تقویت جایگاه اقتصادی اسرائیل در جهان است.

پنجشنبه منابع اعلام کردند که سومالی و مجمع الجزایر کومور با شرکت در نشست نقب موافقت کردند. این نشست با حضور مصر و کشورهایی برگزار می‌شود که توافق‌های ابراهیم را امضا کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.