اجرای ۲۴ هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی لرستان

خبرآنی/لرستان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از عملیات آسفالت معابر و خیابان‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

 فرزاد محمدی بیست و هشتم خرداد ماه در جمع خبرنگاران از نهضت آسفالت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی لرستان خبر داد و اظهار کرد: در خرداد ماه سال جاری حدود ۲۴ هزار مترمربع آسفالت در راستای بهسازی معابر و خیابان‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان استفاده شده است.

وی افزود: در خرداد ماه سال جاری ۱۳۰ میلیارد ریال برای آسفالت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی لرستان هزینه شده است.

محمدی تصریح کرد: در معابر و خیابان‌های شهرک‌های صنعتی ۲۴ هزار متر مربع آسفالت ریزی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان بیان کرد: شروع این عملیات با آسفالت خیابان‌های شهرک صنعتی شماره ۲ خرم‌آباد با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان و با حجم ۴۵ هزار مترمربع رقم خورده که تا امروز بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی این پروژه بوده است.

وی تصریح کرد: همچنین لکه‌گیری و اصلاح آسفالت نواحی صنعتی کوهدشت، نورآباد، روسازی و آسفالت ورودی شهرک‌های صنعتی الشتر، نورآباد، خرم‌آباد ۳، پلدختر و نواحی صنعتی رومشکان و چمن‌سلطان و عملیات اجرایی پروژه‌های مذکور در مساحت ۳۷ هزار و ۶۰۰ مترمربع به مبلغ پیمان‌سپاری ۱۶۰ میلیارد ریال در دست اقدام است.

محمدی ادامه داد: همچنین با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال ۱۴۰۲ روسازی و آسفالت معابر فاز توسعه شهرک‌های صنعتی بروجرد یک و الیگودرز، پروژه‌های آسفالت ریزی در این چند ماه گذشته موجب تسهیل در روند عبور و مرور و حمل و نقل کالا برای واحدهای تولیدی و صاحبان صنایع مستقر در شهرک‌های و نواحی صنعتی استان شده است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.