احیای واحدهای تولیدی راکد در راستای تحقق شعار سال است

خبرآنی/لرستان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: می‌توان با بازگرداندن واحدهای راکد و تعطیل به چرخه تولید در راستای عملیاتی کردن شعار سال حرکت کرد.

فرزاد محمدی بیست و هشتم خرداد ماه در کمیته احیاء طرح‌ها و واحدهای راکد زیر نظر کارگروه تسهیل جهت احصا مشکلات واحدهای تولیدی راکد و فعال لرستان در دومین بازدید میدانی از شهرک صنعتی الیگودرز، اظهار کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان به صورت کارشناسی شده مشکلات واحدهای راکد و غیرفعال لرستان را احصاء کرده و به صورت نوبه‌ای جهت احیاء این واحدها، مسایل آن‌ها را در این کارگروه و دیگر کارگروه‌های استانی و کشوری مطرح کرده و تا حصول نتیجه پیگیر امور خواهد بود.

وی تصریح کرد: طرح‌های نیمه تمام راکد یکی از موضوعاتی که در سال جاری برای آن برنامه‌ریزی و آن را دنبال می‌کنیم که یا خود سرمایه‌گذار را کمک و ترغیب به اتمام طرح کند و یا سرمایه‌گذار جدیدی برای آن بیاوریم.

محمدی با اشاره به اینکه در بین واحدهای تعطیل و راکد استان، اشتغال‌زایی بسیار زیادی از دست رفته است، اظهار کرد: سرمایه‌های میلیاردی راکد و بلوکه شده که می‌توان از آن‌ها در توسعه تولید، اشتغال‌زایی و تولید ثروت در استان استفاده کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان با بیان اینکه شعار سال به نام رشد تولید از سوی مقام معظم رهبری نام‌گذاری شده و این موضوع می‌تواند راه‌اندازی واحدهای تعطیل و به چرخه بازگرداندن آن‌ها باشد، تصریح کرد: راه‌اندازی واحدهای جدید تولیدی نیازمند زمان زیادی است، در حالی که می‌توان با بازگرداندن واحدهای راکد و تعطیل به چرخه تولید در راستای عملیاتی کردن شعار سال حرکت کرد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.