تشدید نظارت بر نانوایی‌های گلستان با محوریت صمت

خبرآنی/گلستان رئیس سازمان صمت گلستان با اشاره به اینکه طی یک هفته گذشته بیش از ۶۷۰ مورد بازرسی از خبازی‌ها در سطح استان انجام شده است، گفت: این بازدیدها منجر به تشکیل ۹۲ فقره پرونده برای خبازی‌های متخلف شده است.

درویشعلی حسن زاده عصر پنجشنبه ۱۸ خرداد در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه با عنایت به تجربیات اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان در نظارت بر عملکرد خبازی‌ها، با دستور استاندار و به منظور وحدت رویه دستگاه‌های اجرایی ناظر، نظارت بر نانوایی‌های گلستان با محوریت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر عملکرد خبازی‌های استان چندان مطلوب نبوده و علاوه بر این که نان با کیفیت تحویل مردم استان نمی‌شود صف‌های نانوایی‌ها نیز شلوغ است، گفت: با توجه به گندم و آرد باکیفیتی که در استان تولید می‌شود، از خبازی‌های استان انتظار می رود، نان مطلوب به مردم تحویل دهند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان اضافه کرد: با تمهیداتی که اندیشیده شده و تشکیل دبیرخانه هماهنگی نظارت بر خبازی‌های استان، نظارت بر خبازی‌های شهرستان‌های استان تشدید خواهد شد و با نانوایانی که عملکرد مطلوبی نداشته باشند برخورد می‌شود.

حسن زاده با بیان اینکه برای حل مشکل صف‌های طولانی خرید نان، برنامه مدونی اجراخواهد شد، افزود: طی یک هفته گذشته بیش از ۶۷۰ مورد بازرسی از خبازی‌ها در سطح استان انجام شده که منجر به تشکیل ۹۲ فقره پرونده برای خبازی‌های متخلف و ارسال این پرونده‌ها برای صدور رای به اداره کل تعزیرات حکومتی استان شده است.

وی از مردم استان درخواست کرد هرگونه تخلف واحدهای صنفی استان به ویژه خبازی‌ها را از طریق سامانه پاسخگویی ۱۲۴ اعلام کنند و تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در این زمینه نیز خدمات شایسته و مطلوبی را به مردم ارائه کنیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.