۲۰ برابر صرفه جویی در مصرف برق، پاداش بگیرید

خبرآنی/بوشهر مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بوشهر با اشاره به پاداش ۲۰ برابری صرفه جویی برق گفت : در صورتی که مشترکان خانگی بتوانند میزان مصرف خود را نسبت به دوره مشابه سال قبل کاهش دهند تا ۲۰ برابر قیمت فروش برق پاداش دریافت می‌کنند.

غلامرضا حشمتی دوشنبه اول خرداد در گفت‌وگو با خبرآنی با بیان اینکه ۸۰درصد مصرف برق، خانگی است، افزود: این طرح از ابتدای خرداد به مدت چهار اجرا خواهد شد.

وی یادآور شد: پارسال با افزایش پنج برابری، حدود ۳۸ میلیارد تومان پاداش مدیریت مصرف در استان بوشهر پرداخت شد و امسال با تصمیمی هوشمندانه در نظر گرفته شده است تا در سراسر کشور به ویژه استان‌های گرمسیری استفاده خوبی از این طرح تشویقی شود و به تبع آن ظرفیت‌های آزاد شده بخش خانگی به صنعت اختصاص یابد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بوشهر، میزان مصرف برق هر خانوار در این استان را سه هزار کیلووات اعلام و بیان کرد: با انجام برخی اقدامات همچون خاموش کردن کولر و لامپ‌های اضافی به راحتی می‌شود در ماه ۷۰۰ تا هزار کیلووات صرفه‌جویی کرد و حداقل ماهیانه یک میلیون تومان پاداش گرفت.

حشمتی در خصوص صنایع انرژی‌بر گفت: در نشست‌های برگزار شده با همکاری سازمان صمت مقرر شد امسال صنایع خُرد ۱۲ ساعت در هفته محدود شوند و همچنین صنایع انرژی‌بر مانند فولاد، سیمان و روی در ۲ ماهه‌ای که مصرف برق در اوج قرار دارد اورهال و تعمیرات اساسی خود را انجام خواهند داد و در غیر این صورت از ۱۵ خرداد تا ۱۵ تیر ۳۰ درصد از ساعت ۱۱ تا ۲۳ محدودیت و از ۱۵ تیر تا ۱۵ مرداد ۶۰ درصد محدودیت به آن‌ها اعمال خواهد شد.

وی با اشاره به سوء استفاده برخی دلال‌ها در فصل تابستان برای افزایش قیمت سیمان تاکید کرد: دستگاه‌های نظارتی و ستاد تنظیم بازار باید تعمهیدات لازم را انجام دهند تا در این شرایط سوء استفاده نشود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا
برچسب ها :

برابر پاداش بگیرید

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.