مسئولان با هم‌افزایی به رفع چالش‌های گرگان بپردازند

خبرآنی/گلستان فرماندار گرگان با اشاره به چالش‌ها و مشکلات پیش‌روی گرگان در بخش‌های مختلف، گفت: مسئولان با همدلی و هم‌افزایی به رفع چالش‌های شهرستان بپردازند.

عیسی پایین‌محلی امروز شنبه 9 اردیبهشت در جلسه شورای اداری استان و شهرستان گرگان ضمن تبریک هفته کار و کارگر و ۱۲ اردیبهشت روز معلم، اظهار کرد: همه‌ی ما برای ارتقای بهره‌وری سازمانی باید در مسیر فرمایشات مقام معظم رهبری گام برداریم و در راستای جهاد تبیین باید عملکرد خود را به اطلاع مردم برسانیم.

وی ادامه داد: برای حل و فصل چالش‌های آبی، مدیریت پسماند، تأمین اعتبارات و بار مالی احداث کلاس های درسی در راستای نوسازی مدارس استان، مدیریت ستاد بحران در جهت پیشگیری از رانش، مخزن آب شرب بابا طاهر و عملیات دیوارسازی رودخانه زیارت پیرامون مخزن فوق و روان شدن ترافیک شهر گرگان و غیره نیاز است مدیران و مسئولان با همدلی و هم‌افزایی به رفع چالش‌های مذکور بپردازند.

فرماندار گرگان تأکید کرد: عملکرد مسئولان باید به گونه‌ای باشد که ذره‌ای از حرارت، عشق و علاقه مردم به نظام و انقلاب و رهبری و ارزش‌های اسلامی کاهش پیدا نکند، در غیر این صورت خیانتی بزرگ است و به تعبیر سردار شهید سلیمانی تلاش‌های شما را آنکس که باید ببیند، می‌بیند.

پایین‌محلی در ادامه یاد آور شد: مشکلات همیشه بوده و خواهد بود و هرگز به صفر نخواهد رسید و این اتفاق در کشورهای پیشرفته دنیا هم وجود دارد ولی انتظار مردم ما این است که مسئولان اراده بر حل مشکلات مردم را داشته باشند که انتظار زیادی هم نیست.

وی ادامه داد:  با وجود اینکه دشمن به کشور ما مشکلات زیادی تحمیل کرده اما به لطف خداوند ما یکی از قدرتمندترین و تأثیرگذارترین کشورها در دنیا هستیم و اگر رویکرد برخی از کشورها که با ما دشمنی می‌کردند تغییر پیدا کرده و به دنبال ارتباط با ما هستند نشانه قدرت و صلابت ماست و نه ضعف ما.

فرماندار گرگان در پایان خاطرنشان کرد:  این موضوع حاکی از آن است که مسیری که دولت سیزدهم طی می‌کند مسیر درستی است و مردم هم پشتیبان این نظام و تصمیمات دولتمردان هستند و اگر عمل و نیت‌های ما کماکان خدایی باشد، خدا بزرگش می‌کند و این امر با روحیه انقلابی، جهادی و با کار و تلاش شبانه‌روزی شدنی است و آینده خوبی برای انقلاب قابل ترسیم است.

در ادامه این جلسه دکتر علی‌محمد زنگانه، استاندار گلستان در راستای پیگیری مصوبات جلسات شورای اداری در جریان عملکرد دستگاه‌ها و ادارات قرار گرفت و راهکارهای لازم و انتقادات سازنده در جهت رفع مسائل و ارتقاء عملکرد ارائه و طرح‌های مهمی برای شهرستان گرگان جهت اجرا مصوب شد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.