پرداخت کل غرامت کشت قراردادی خوزستان همزمان با سفر رییس جمهور

خبرآنی/خوزستان معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی خوزستان از پرداخت کل غرامت کشت قراردادی همزمان با سفر ریاست جمهور به استان خبر داد.

محمد آلاله در گفت و گو با خبرآنی، اظهار کرد: سال زراعی گذشته (۱۴۰۰_۱۴۰۱) در استان خوزستان با همکاری سازمان جهادکشاورزی و بانک‌ کشاورزی استان و سایر سازمان‌های مرتبط، نسبت به بیمه‌پذیری محصولات مختلف اقدام شد.

وی افزود: در این راستا در زیر بخش زراعت بیش از ۳۷۰ هزار هکتار، در بخش باغبانی بیش از ۲۲ هزار و ۸۰۰ هکتار، طیور بیش از ۵۷ میلیون قطعه و دام حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار راس بیمه شد.

معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی خوزستان گفت: در سال زراعی گذشته بیش از ۴ هزار و ۴۰۰ میلیون ریال غرامت تعیین شد که با تلاش صورت گرفته عمده آن پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در سال زراعی گذشته برای اولین‌بار در خوزستان کشت قراردادی گندم آبی انجام شد، عنوان کرد: کشت قراردادی گندم آبی در حدود ۶۸ هزار هکتار بود که خوشبختانه با تلاش انجام شده باقی‌مانده غرامت این بخش در استان در آستانه سفر دوم استانی پرداخت شد و عملا کلیه غرامت‌های کشت قراردادی که تاکنون تعیین تکلیف شده بود پرداخت شده است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.