۶ حلقه چاه به شبکه شرب گنبدکاووس متصل می‌شود

خبرآنی/گلستان مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان گفت: ۶ حلقه چاه شرب امسال به شبکه شرب گنبدکاووس متصل می‌شود که سه حلقه آن قبل از تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد.

سید محسن حسینی  ظهر شنبه ۲۶ فروردین ماه در گفتگو با خبرنگاران از پایان عملیات خط انتقال آب و آمادگی برای لوله گذاری چاه شماره ۹، ادامه عملیات حفاری چاه شماره ۱۰ و پایان عملیات برق رسانی و پایان آزمایش پمپاژ و آمادگی برای نصب منصوبات درون چاهی چاه شماره هشت طرح آبرسانی به گنبدکاووس و نوار مرزی خبرداد و افزود: ۶ حلقه چاه شرب امسال به شبکه شرب گنبدکاووس متصل می‌شود که سه حلقه آن قبل از تابستان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه سه حلقه چاه جدید در مرحله فراخوان قرارداد است، افزود: حفر و تجهیز سه حلقه چاه شرب توسط شرکت آب منطقه‌ای گلستان و  در قالب طرح آب‌رسانی به شهرها و روستاهای نوار مرزی در حال اجرا بوده که با تجهیز و راه‌اندازی این چاه‌ها حدود ۷۰ لیتر در ثانیه به ظرفیت تولید آب شرب شهر گنبدکاووس و نوار مرزی اضافه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان ادامه داد: به منظور تسریع در تجهیز و راه‌اندازی این چاه‌ها همزمان با حفاری، پیمانکاران برق‌رسانی، تجهیز و احداث خط انتقال آنها تعیین و مصوبات و تجهیزات سرچاهی، لوله و اتصالات خط انتقال خریداری گردید و در حال حاضر عملیات برق‌رسانی و احداث خط انتقال این چاه‌ها در دست اجرا است.

حسینی اضافه کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده تا اواخر خرداد ماه آب این چاه‌ها به تدریج وارد مدار بهره‌برداری خواهند شد که اعتبار مورد نیاز جهت حفر و تجهیز این سه حلقه چاه بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا
برچسب ها :

گنبدکاووس

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.