بهره‌برداری از ۸۱ دفتر پیشخوان خدمات دولت و ICT روستایی در لرستان

خبرآنی/لرستان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان از به بهره‌برداری از ۸۱ دفتر پیشخوان خدمات دولت و ICT روستایی در استان خبر داد.

مجتبی صارمی اظهار کرد: از ابتدا دولت سیزدهم تاکنون ۸۱ دفتر که شامل ۴۲ دفتر پیشخوان خدمات دولت شهری و ۳۹ دفتر ICT روستایی برای خدمت‌رسانی به مردم لرستان به بهره برداری رسید است.

وی افزود: ایجاد این دفاتر در راستای بند پ ماده ۶۷ قانون برنامه ششم توسعه کشور و آیین‌نامه مربوطه به منظور ارائه خدمات الکترونیک و خدمات قابل برون‌سپاری دستگاه‌های اجرایی در مناطق روستایی و شهری انجام گرفته است که از عمده‌ترین مزایای اجرای این طرح کاهش ترددهای زائد و دسترسی آسان مردم جهت بهره‌مندی از خدمات دستگاه‌ها و کاهش ترافیک و آلاینده‌های زیست‌محیطی و همچنین کاهش هزینه‌هاست.

مدیرکل و رئیس کمیته استانی رسیدگی به تخلفات دفاتر پیشخوان لرستان ضمن تاکید بر نظارت مستمر کارشناسان مرتبط با دفاتر پیشخوان خدمات دولت شهری و روستایی در استان و اهمیت صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع، گفت: هم‌استانی‌ها می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و داشتن شکایت از سرویس‌های ارائه شده در دفاتر پیشخوان دولت با مراجعه به سایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات یا سامانه ثبت و پاسخگویی شکایات در تمام ساعات شبانه‌روز درخواست و شکایت خود را ثبت و پیگیری کنند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.