ارتش رژیم صهیونیستی در تمامی جبهه‌ها و میادین آماده باش اعلام کرد

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از تقویت و آمادگی نیروهای این ارتش در تمامی جبهه‌ها همزمان با عید پاک یهودی خبر داد.

به گزارش خبرآنی، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه در توییتر خود اعلام کرد که نیروهای این ارتش در آستانه عید پاک یهودیان در تمامی جبهه‌ها و میدان‌ها در حالت آماده‌باش هستند.

اردعی در ادامه نوشت، حضور نیروهایمان را در مسیرهای "یهودا و السامره" (کرانه باختری) تقویت کردیم و ارتش به هر حمله‌ای که از نوار غزه آغاز شود، با قدرت پاسخ داده و خواهد داد.

این در حالی است که ده‌ها شهرک‌نشین صبح امروز چهارشنبه در میان حمایت امنیتی سفت و سخت نیروهای پلیس اشغالگر به محوطه‌های مسجد الاقصی یورش بردند.

اداره اوقاف اسلامی قدس اعلام کرد، شهرک نشینان به شکل گروه‌های 50 نفره در اقدامی تحریک آمیز وارد محوطه‌های مسجد الاقصی شدند و آیین‌های تلمودی را بخش شرقی محوطه مسجد الاقصی و مقابل قبه الصخره اجرا کردند.

پیشتر نیز نیروهای اسرائیلی به محوطه‌های مسجد الاقصی یورش برده و نمازگزاران را وادار کردند به اجبار مسجد الاقصی را ترک کنند و محوطه‌های آن را برای شهرک‌نشینان خالی کنند.

سربازان رژیم صهیونیستی بامداد امروز به مسجد الاقصی یورش برده و به شکلی وحشیانه به اعتکاف‌کنندگان حمله کردند.

در نتیجه این یورش تعدادی از شهروندان فلسطینی اعتکاف کرده در داخل مسجد زخمی شده و تنش شدیدی در شهر قدس ایجاد شد.

هلال احمر فلسطین در این رابطه اعلام کرد که سربازان اسرائیلی به کادر پزشکی اجازه ورود به مسجد الاقصی برای انتقال زخمی‌ها را ندادند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.