اسد انتخاب مجدد شی جینپینگ به عنوان رئیس جمهوری چین را تبریک گفت

بشار اسد در پیام تبریکی به شی جینپینگ گفت: انتخاب مجدد شما به عنوان رئیس جمهور جمهوری خلق چین به من این فرصت را می‌دهد که از طرف خودم و مردم عرب سوریه تبریک صمیمانه خود را به شما تقدیم کنم و برای کشور دوست آرزوی رفاه فراوان و پیشرفت مستمر داشته باشم.

به گزارش خبرآنی، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه در این پیام افزود: اجماع نمایندگان کنگره ملی خلق چین برای ابقای شی جینپینگ در راس قدرت و همچنین انتخابش به عنوان رئیس کمیسیون نظامی مرکزی نشان دهنده تاثیر محسوس و دستاورد واضحی است که شی با چشم انداز روشن خود توانست به دست آورد.

وی افزود: تلاش فداکارانه او برای دستیابی به این چشم انداز در مسیر صعودی و پررونق توسعه که چین در سال‌های گذشته شاهد آن بوده است و برخورداری از عوامل قدرت آن را به مرکز ثقلی تبدیل کرده است که همه کسانی که در باور به اصول حقیقت، نیکی و عدالت با این کشور هم‌عقیده هستند، آرزوی رسیدن به آن را دارند، این پیروزی همچنین یک عامل امنیت در جهت گسترش صلح و ثبات در جهان برای کشورها در مقابل کشورها و سیاست‌های مبتنی بر منافع محدود، جنگ‌ها و گسترش هرج و مرج و تداوم وضعیت نامتوازن در جهان است.

بشار اسد ادامه داد: روابط و دوستی تاریخی سوریه و چین همیشه باعث افتخار مردم سوریه بوده است و همکاری‌های مشترک دوجانبه در بسیاری از زمینه‌ها تاثیر زیادی در تقویت این روابط داشته و تأملی عملی در دستیابی به منافع دو ملت دوست بوده است.

رئیس جمهوری سوریه افزود: ما همیشه مشتاق ادامه همکاری مجدانه با چین به منظور ادامه پیشبرد و توسعه این روابط و گشودن افق‌های جدید برای آنها هستیم.

اسد در پایان پیامش خطاب به شی گفت: من به شما مجددا تبریک می‌گویم و مطمئن هستم که جمهوری خلق چین تحت رهبری شما شاهد فصل جدیدی از موفقیت‌ها و دستاوردها در همه سطوح خواهد بود، برای شما سلامتی، خیر و سعادت آرزومندم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.