آب شهر دوگنبدان از صبح پنجشنبه تاکنون همچنان قطع است

خبرآنی/کهگیلویه و بویراحمد از صبح روز پنجشنبه تا کنون آب بیشتر مناطق شهر دوگنبدان، مرکز شهرستان گچساران قطع است و آب ندارند.

"امید صالحی"، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار خبرآنی در خصوص قطعی آب شهر دوگنبدان، مرکز شهرستان گچساران گفت: الکترو پمپ های ایستگاه پمپاژ آب خیرآباد که تامین کننده آب شهر دوگنبدان هستند همزمان از کار افتاده اند.

وی اظهارکرد: سازنده این الکترو پمپ ها شرکت تمکو و نماینده انحصاری می باشد ضمن اینکه موجوی اغنبار نیز ندارد و قاعدتا باید ثبت انجام تا تولید شود. جهت تعمیر به اهواز ارسال شده اند و یکی از این پمپ ها امروز به چرخه بر می گردد.

صالحی تصریح کرد: دیشب در منطقه امامزاده جعفر یک حلقه چاه را به مدار تولید اضافه کرده ایم و هم اکنون وضعیت مطلوب تر شده اما با اضافه شدن یکی از پمپ ها که تعمیر شده وضعیت طبیعی خواهد شد.

این قطعی آب و ٱفت فشار از صبح روز پنجشنبه آغاز شده و تا کنون ادامه دارد، هم اکنون آب مناطق سه راهی، کارکنان، رزمندگان، طالقانی، ۱۰۸ دستگاه، لبنان، بنیاد شهید، بخشی از داخل شهر، کوی شهید فهمیده، آبگرمو و لاین شمالی کارکنان شهر دوگنبدان، مرکز شهرستان گچساران قطع شده است.

خبر در حال تکمیل است . . .

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.