توجه به بسترهای داخلی فضای مجازی لازمه ارتباط مؤثر با مردم

علی رنجبران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنی با بیان این‌که فضای مجازی در دنیای امروز نقش اساسی در ارتباطات و اطلاع رسانی ایفا می‌کند، اظهار کرد: ظهور پلتفرم‌های متعدد شبکه‌های اجتماعی شاهد این واقعیت است.

وی ادامه داد: فعالیت رسانه‌ای بر بستر فضای مجازی می‌تواند اثرگذاری جدی بر مخاطب داشته باشد که اندیشه‌های مختلف برای توسعه نگاه خود توانستند از این امکان استفاده کرده و حرف خود را به گوش مخاطب برسانند.

مدیر پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب نیز سال‌هاست اهمیت حضور هدفمند و مؤثر در این فضا را درک کرده و در سخنان متعددی، لزوم حضور قوی در این فضا را گوشزد کرده‌اند، حضوری که اگر هوشمندانه انجام شود می‌تواند پیام انقلاب و ایران اسلامی را به درستی منتقل کند.

وی افزود: البته مدیریت فضای مجازی که در اختیار قدرت‌های استکباری دنیا قرار دارد، آفات و آسیب‌هایی نیز به دنبال داشته که از مهم‌ترین این آفات می‌توان به ایجاد تک‌صدایی و ایجاد انحراف در پیام اشاره کرد زیرا هر زمان احساس کنند خطری آنان را تهدید می‌کند، دست به تحریف و جنگ روانی علیه حقیقت می‌زنند.

رنجبران یادآور شد: توجه به توان داخلی در توسعه شبکه‌های اجتماعی داخلی همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده که لازمه آن، حمایت مسؤولان و صاحب سخنان در داخل کشور است.

وی ابراز کرد: حضور شخصیت‌ها در شبکه‌های بومی و ترغیب عموم مردم برای فعالیت در بسترهای داخلی فضای مجازی، سبب ارتقای کیفیت این شبکه‌ها و همچنین انتقال بهتر پیام به مردم کشورمان می‌شود.

مدیر پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی اضافه کرد: مطرح شدن کلید واژه «جهاد تبیین» از سوی مقام معظم رهبری، اهمیت حضور قدرتمند در فضای مجازی را دوچندان کرده که رسانه آیت‌الله علم‌الهدی نیز در عمل به فرمایش رهبری و همچنین دغدغه نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، برای حمایت از سکوهای داخلی و توسعه‌دهندگان بومی، مدت‌هاست در بسترهای بومی فضای مجازی فعالیت خود را دنبال می‌کند.

وی تصریح کرد: در همین راستا، صفحه آیت‌الله علم‌الهدی در شبکه اجتماعی «ویراستی» راه‌اندازی شده تا علاوه بر حمایت از متخصصان داخلی، راه ارتباطی مستقیم با مخاطبان داخلی ایجاد کرده تا از این طریق، بدون محدودیت‌های تحمیلی شبکه‌های اجتماعی خارجی بتوان سخنان نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی را به گوش مردم برساند.

رنجبران ابراز امیدواری کرد تا سایر مسؤولان، چهره‌های اثرگذار انقلابی و صاحب سخنان نیز از بسترهای داخلی برای برقراری ارتباط مؤثر با مردم استفاده کنند.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.