کره جنوبی و آمریکا در توسعه حمل و نقل هوایی پیشرفته شراکت می‌کنند

اداره هوانوردی فدرال آمریکا اعلام کرد، با دفتر هوانوردی مدنی کره جنوبی به منظور شراکت در توسعه و عملیات هواپیماهای پیشرفته در آینده به توافق رسیده است.

به گزارش خبرآنی، به نقل از خبرگزاری رویترز، اداره هوانوردی فدرال آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد، دو کشور بیانیه‌ای را برای همکاری و به اشتراک گذاری پروژه‌های حمل و نقل هوایی پیشرفته و کار بر روی پیشبرد نظارت ایمن پروژه‌های مذکور امضا کرده‌اند.

"بیلی نولن"، سرپرست اداره هوانوردی فدرال آمریکا نیز اعلام کرد: همکاری با شرکای بین المللی بر روی ایمنی این فناوری‌های جدید باعث ایجاد گزینه‌های حمل و نقل کارآمد، پایدار و عادلانه‌تر می‌شود.

این بیانیه در حالی منتشر شده که شرکت‌ها در سرتاسر جهان در حال رقابت برای توسعه و در نهایت کسب مجوز قانونی برای استقرار تاکسی‌های هوایی در ارتفاع پایین هستند که به عنوان هواپیماهایی شناخته می‌شوند که برخاستن و فرودشان به صورت عمودی صورت می‌گیرد.

اداره هوانوردی فدرال آمریکا همچنین پیشتر همکاری مشابهی را با ژاپن، انگلیس، کانادا، استرالیا و نیوزیلند در شبکه اداره‌های هوانوردی ملی و به منظور هماهنگی مجوزها و طرح‌های ادغامی برای پروژه‌های تحرک هوایی پیشرفته انجام داده است.

خطوط هوایی به دنبال توسعه خدمات حمل و نقل از هواپیماهایی با قدرت باطری استفاده می‌کنند که می‌توانند به صورت عمودی از روی باند بلند شوند و فرود بیایند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.