شهرک صنعتی شماره ۵ اهواز به کجا رسید؟

خبرآنی/خوزستان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با اشاره به آخرین وضعیت اقدامات انجام شده برای حل مشکلات زیرساختی شهرک صنعتی شماره ۵ اهواز گفت: در تلاش هستیم تا با حل مشکلات زیرساختی، هرچه سریعتر شرایط را حضور بیشتر سرمایه‌گذاران در این شهرک فراهم کنیم.

علی مهدی پور در گفت و گو با خبرآنی، در خصوص آخرین وضعیت حل مشکلات شهرک صنعتی شماره ۵ اهواز اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ها در شهرک صنعتی شماره ۵ بحث جاده دسترسی است که خوشبختانه پروژه احداث جاده دسترسی این شهرک در دست اجرا است.

وی افزود: در حال حاضر جاده دسترسی این شهرک از مسیر جاده دسترسی شهرک صنعتی شماره ۳ اهواز است اما اکنون پروژه جاده دسترسی به شهرک با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال به طول ۳ کیلومتر در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: مشکلات و مسائلی در بحث تملک زمین برای احداث این جاده وجود دارد که در تلاشیم این مسایل را حل کنیم و با سرعت بیشتر عملیات احداث این مسیر اختصاصی را تسریع کنیم.

مهدی پور با بیان اینکه مساله برق شهرک صنعتی شماره ۵ اهواز یکی دیگر از مسایل زیرساختی این شهرک است، عنوان کرد: در تفاهم‌نامه‌ای که با شرکت برق منطقه‌ای خوزستان اجرایی شده، بحث احداث پست برق شهرک به صورت مشارکتی حل شده است و پروژه تأمین برق این شهرک با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.

وی ادامه داد: با احداث این پست برق ۵۰ مگاوات برق در اختیار شهرک شماره ۵ قرار خواهد گرفت و می‌تواند به حل مشکلات واحدهای مستقر در این شهرک و همچنین رشد سرمایه‌گذاری در این شهرک کمک کند.

مهدی پور خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا هرچه سریعتر شرایط را برای حضور بیشتر سرمایه‌گذاران در شهرک صنعتی شماره ۵ اهواز فراهم کنیم.

وی گفت: پروژه‌های عمرانی دیگری از جمله بحث احداث ساختمان آتش‌نشانی، سالن اجتماعات و... نیز با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی شماره ۵ اهواز در حال اجرا هستند که به حل مشکلات و مسائل زیرساختی این شهرک کمک می‌کنند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا
برچسب ها :

صنعتی شماره اهواز

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.