عصاره روابط کار رسیدن به زندگی برتر و بهتر است

خبرآنی/لرستان مشاور عالی معاونت روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ما در معاونتی به نام روابط کار فعالیت می‌کنیم که عصاره آن راه‌های پر پیچ و خم برای رسیدن به یک زندگی برتر و بهتر است.

مهدی جمالی، بیست و هشتم آذرماه، در کارگاه آموزشی روابط کار که با حضور کارکنان ادارات‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تأمین اجتماعی لرستان در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی استان برگزار شد، اظهار کرد: در میان همه واژه‌هایی که به گوش انسان می‌خورد، شاید زندگی از پرکاربردترین واژه‌هایی است که با آن روبرو هستیم.

وی ادامه داد: تمام راه‌هایی که در فکر بشر می‌گذرد، در نهایت به واژه زندگی ختم می‌شود.

جمالی افزود: زندگی صحنه بروز و ازداد است، در طول تاریخ به پدیده‌ها نگاه کنید مانند روز و شب، سرما و گرما و ... اگر چیزی ضدش وجود نداشته باشد معنی پیدا نمی‌کند.

مشاور عالی معاونت روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: از این نوع پدیده‌ها در زندگی زیاد داریم، باید نگاه کنیم به کدام سمت می‌رویم.

وی ادامه داد: در موجودی به نام انسان انتخاب براساس عقل و اراده بر عهده خود ماست.

جمالی عنوان کرد: ارزش لحظات زندگی چقدر است، چه قدر حاضریم برای فرزندمان خرج کنیم که به او زندگی ببخشیم.

مشاور عالی معاونت روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: انسان در زندگی عادی همیشه از این موضوع غافل است، به لحظه لحظه نفس کشیدن خودش معمولاً فکر نکرده و حساس نمی‌شود.
وی افزود: مهم‌ترین وظیفه ما در عرصه زندگی برای اینکه رضایت نسبی در درون و نفس ما حاصل شود خدمت کردن است.

جمالی تصریح کرد: ما در معاونتی به نام روابط کار فعالیت می‌کنیم که عصاره آن راه‌های پر پیچ و خم برای رسیدن به یک زندگی برتر و بهتر است.

مشاور عالی معاونت روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه در روابط کار به هر حوزه نگاه کنید می‌خواهید حیاط بخش زندگی مردم باشید، عنوان کرد: شعار امروز تأمین اجتماعی «نیاز امروز پشتوانه فردا» است که برای رسیدن به نیاز امروز و درخواست‌های فرداست.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.