یک تهدید استراتژیک؛ افسران و سربازان جوان ارتش رژیم صهیونیستی را ترک می‌کنند

رسانه های صهیونیستی از موج خروج جوانان از ارتش رژیم صهیونیستی خبر داده و آن را تهدیدی استراتژیک دانستند.

به گزارش خبرآنی، به نقل از سایت المیادین، این رسانه‌ها از میزان بالای کمبود خدمت افسران و سربازان جوان در ارتش خبر دادند و اعلام کردند که این موضوع «یک تهدید استراتژیک مسلم برای ارتش است».

خبرنگار رادیو رژیم صهیونیستی گفت، آمار پایین افسران و سربازان جوان در ارتش بسیار چشمگیر است. پیش‌بینی می‌شود ارتش در ماه‌های آینده شاهد موجی از خروج افسران و درجه‌داران جوان و کم دستمزد باشد. نیروهای خوب ارتش را ترک می‌کنند زیرا سربازان وقتی بدهکار هستند نمی‌توانند با میهن پرستی زندگی کنند.

وی افزود: کمبود شدید نیرو در درجه‌های حساس در ارتش هر روز محسوس‌تر از قبل می‌شود و این یک تهدید استراتژیک بلامنازع برای ارتش اسرائیل است.

خبرنگار رادیو ارتش صهیونیستی گفت، از هرم فرماندهی جوان ارتش در آینده نزدیک چیز زیادی نخواهد ماند. تعداد کسانی که به دلایل روحی روانی از خدمت نظامی معاف می‌شوند در پنج سال اخیر دو برابر شده است.

در همین رابطه بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پیش از این گفته بود، میزان سربازگیری در سال‌های اخیر کاهش مستمری داشته است. ارتش اسرائیل" به "ارتش نیمی از مردم" تبدیل شده است و این فقط یک مسئله جمعیتی نیست، بلکه نتیجه تصمیمات رهبری است.

روزنامه اسرائیل الیوم نیز پیشتر با انتشار گزارشی از نگرانی نهاد امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی درمورد جنبه جمعیتی ارتش پرده برداشت و نوشت، در سال ۲۰۵۰ اکثریت جوانان در ارتش اسرائیل خدمت نخواهند کرد و برای خدمت ملی داوطلب نمی شوند.

این روزنامه نوشت، داده‌هایی که اخیرا ارائه شده نشان می‌دهد که تنها ۴۱ درصد از جوانان در سن نظامی در سال ۲۰۵۰ در ارتش اسرائیل خدمت خواهند کرد.

انتهای پیام 

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.