صنعت حمل‌ونقل باید فناورانه‌ ‌و مردم‌پایه باشد

صنعت حمل‌ونقل باید فناورانه‌ ‌و مردم‌پایه باشد

وزیر راه و شهرسازی گفت: صنعت حمل و نقل باید دو ویژگی فناورانه تر اداره شدن و مردم‌پایه بودن را داشته باشد و سیاست‌گذار و قانون‌گذار باید این جریان را راه بیندازد، زیرا وقتی محیط کسب و کار برای رشد صنعت آماده شود، همه صنایع ما رشد می‌کنند.

به گزارش خبرآنی، مهرداد بذرپاش در مراسم افتتاح ششمین نمایشگاه حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته، که امروز در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: حمل و نقل یک صنعت بسیار مهم در کشور ما و سایر کشورهاست و وظیفه ماست که دقیق به این صنعت پرداخته شود و موانع آن را رفع کنیم.

وی ادامه داد: ما در این صنعت از دو جنبه مواجهیم و از منظر ما این صنعت باید دو ویژگی مهم داشته باشد. آسیب‌شناسی صنعت حمل و نقل در بخش‌های مختلف هوایی جاده‌ای، دریایی ریلی و صنایع وابسته به فناورانه‌تر اداره شدن صنعت اذعان دارند. هرچه از این مضمون فاصله گرفتیم، هم از پیشرفت دنیا غافل ماندیم، هم نتوانستیم نیازهای روز دنیا را پاسخ دهیم، نتوانستیم رضایتمندی را میان مردم فراهم کنیم، نتوانستیم قیمت‌ تمام‌شده محصول و خدماتمان را کاهش دهیم، یا اینکه ابتکارات لازم متناسب با شرایط روز داشته باشیم.

ادامه دارد

منبع : ایسنا
برچسب ها :

فناورانه

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.