فکری برای مهاجرت‌پذیری گرگان شود/ لزوم جلوگیری از حاشیه‌نشینی

خبرآنی/گلستان معاون وزیر راه‌وشهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در راس هیاتی با سفر به گلستان از پروژه‌های بازآفرینی شهری و زیرساخت‌های راه‌وشهرسازی در این استان بازدید کرد.

محمد آئینی صبح امروز شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ در بدو ورود به استان گلستان از سکونتگاه‌ غیررسمی شهر گرگان و محله‌های چناران، اوزینه و کوی محتشم بازدید و اظهار کرد: گرگان در حال پیشرفت است و باید برای مهاجرپذیری این شهر به عنوان مرکز استان فکر اساسی شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه اگر راهکاری برای مهاجرت‌پذیری گرگان ارائه نشود، یقینا شاهد حاشیه‌نشینی خواهیم بود، ادامه داد: در توسعه حریم شهری باید عرض کوچه‌های جدیدالاحداث متناسب باشد تا شهروندان در رفت‌وآمدها دچار مشکل نشوند.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به وضعیت کوچه‌های بافت‌های قدیمی شهر گرگان اضافه کرد: باید تعریض کوچه‌ها و توده‌گذاری‌ها در مهندسی شهری مناسب اصولی انجام شود تا از رخداد مشکلات جدید پیشگیری شود.

گفتنی‌است، معاون وزیر راه‌وشهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در ادامه سفر به استان گلستان از انجیراب و پروژه سرای این محله بازدید و به صورت نمادین پروژه آسفالت بازآفرینی را افتتاح کرده و کلنگ عملیات احداث مجموعه ورزشی این منطقه را به زمین می‌زند.
بازدید از محلات بافت فرسوده شهر رامیان و پروژه‌های سکونتگاه‌های غیررسمی شهر گنبدکاووس در مناطق آتش‌نشانی بدلجه، دیواره‌سازی حاشیه گرگانرود، جاده سلامت و پارک افغان‌آباد را بازدید می‌کند.

افتتاح پروژه‌های آسفالت بازآفرینی در گنبدکاووس از دیگر برنامه‌های معاون وزیر راه‌وشهرسازی به استان گلستان است.

محمد آیینی در جلسات ستاد بازآفرینی گلستان، شرکت عمران و مسکن‌سازان و همکاران اداره بازآفرینی و هیئت عامل استان گلستان نیز شرکت می‌کند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.