فعالیت ۱۵ هزار راننده گلستانی در حوزه حمل کالا و مسافر

خبرآنی/گلستان مدیرکل راهداری گلستان از فعالیت ۱۵ هزار راننده در بخش حمل کالا و مسافر در استان گلستان خبر داد.

عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار خبرآنی با گرامیداشت هفته حمل‌ونقل، رانندگان و راهداری اظهار کرد: از زحمات شبانه‌روزی همه فعالان بخش حمل‌ونقل و راهداری استان گلستان قدردانی می‌کنم، بیش از ۱۵ هزار نفر راننده در بخش حمل کالا و مسافر در سطح استان فعالیت دارند و در مناسبت‌های مختلف اعم از طرح حرم رضوی، ایام اربعین، طرح‌های نوروزی، سفرهای تابستانه و غیره پای کار خدمت به مردم هستند.

وی با بیان اینکه راهداران ما در ارتفاعات کوهستانی حاضر شده و مسیر را برای تردد مردم تسهیل کردند، افزود: شب گذشته در ارتفاعات گرگان به شاهرود بارش برف خفیفی داشتیم که عملیات شن، نمک‌پاشی و یخ‌زدایی و استقرار در منطقه توسط راهداران استان انجام شده است، همچنین در حال حاضر در گردنه خوش ییلاق، محور درازنو و سایر مسیرهای کوهستانی مه غلیظی حاکم است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان با بیان اینکه طرح راهداری زمستانه عملاً از اوایل آبان ماه امسال در استان گلستان آغاز شده است، بیان کرد: مأموریت خدمت‌رسانی به مردم تا اسفند ماه ادامه  خواهد داشت و پس از آن هم طرح‌های نوروزی آغاز به کار می‌کند.

مصدقی از فعالیت ۲۶ اکیپ راهداری در طرح زمستانه خبر داد و یادآور شد: ۱۶۶ دستگاه ماشین‌آلات به‌ویژه دستگاه‌های مکانیزه شن و نمک‌پاش، دستگاه‌های برف‌روب و غیره برای طرح راهداری زمستانه به‌کارگیری شده است، از طرفی گشت‌های راهداری ما به‌طور شبانه‌روزی در جاده‌ها تردد کرده  موانع احتمالی را پاک‌سازی می‌کنند تا شرایط برای تردد ایمن و روان برای مردم میسر شود و راه برای کسی بسته نشود.

وی با بیان اینکه تجهیزات زمستانی گرمایشی به‌ویژه هنگام تردد در مناطق کوهستانی را الزامی دانست و خاطرنشان کرد: استفاده از زنجیرچرخ به‌ویژه در آستانه ورود به فصل زمستان الزامی است، همکاران ما تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا جاده‌های استان باز باشد و رانندگان حمل کالا و مسافر گلستان بدون هیچ مشکل و دغدغه‌ای فعالیت کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان با بیان اینکه در طرح ضربتی راهداری که با هدف ارتقای ضریب ایمنی جاده‌های استان تعریف شده در سه ماه گذشته فعالیت‌های خوبی در این حوزه صورت گرفته است، تأکید کرد: از ۱۹۰ کیلومتر از روشنایی سطح گلستان، ۸۰ کیلومتر آن از سیستم خارج شده بود که خوشبختانه به مدار برگشت.

مصدقی با بیان اینکه در راستای ارتقای ضریب ایمنی جاده‌های استان گلستان اقدامات مختلفی در استان انجام شده است، بیان کرد: امیدوارم مردم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه سفرهای ایمنی را تجربه کنند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.