به گزارش پایگاه خبری خبرآنی به نقل از رویترز، این درحالی است که چندی قبل و پس از ارائه سرویس تیک آبی تعداد کاربرانی که هویت سلبریتی ها و برندها در این پلتفرم را جعل می کردند، به شدت افزایش یافت.
ایلان ماسک دیروز اعلام کرد تیک با رنگ طلایی برای شرکت ها، رنگ خاکستری برای دولت ها و رنگ آبی برای افراد از جمله سلبریتی ها به کار می رود.
او در این باره گفت: هرچند این فرایند ناراحت کننده اما لازم است.
ماسک در ادامه افزود حساب های کاربری تایید شده قبل از فعال شدن تیک توسط کارمندان انسانی احراز هویت می شوند.
سرویس تیک احراز هویت با حق اشتراک حداقل ۸ دلار در ماه، در صورت تایید کاربران به آنها اجازه می دهد یک لوگوی کوچک تر و ثانویه برای سازمان شان داشته باشند.
این پلتفرم دوشنبه هفته گذشته ارائه دوباره این سرویس را به تعویق انداخت تا آن را اصلاح کند زیرا انتظار می رود این سرویس به افزایش درآمد توئیتر کمک کند، آنهم در وضعیتی که ماسک سعی دارد پس از خرید پلتفرم به قیمت ۴۴ میلیارد دلار، آگهی دهندگان آن را حفظ کند.