مرتضوی: تمام تلاش دولت تأمین تسهیلات اشتغالزایی است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تمام تلاش دولت این است که منابع تسهیلات اشتغالزایی تأمین شود، از سایر منابع و منابعی که از سنوات قبل تخصیص داده شده بود، مخصوصاً در انتهای سال ۱۴۰۰ گزارشی را ارائه کرده‌ایم که قابل راستی‌آزمایی است.

به گزارش خبرآنی، صولت مرتضوی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال قبل تسهیلات اشتغالزایی به شکل مطلوبی پرداخت شد. در سال ۱۴۰۱ نظر به اینکه منابع و مصارفی که در قانون بودجه پیش‌بینی شد و پیشنهاداتی که دولت برای لایحه بودجه داشت در مجلس با افزایش فراوانی مواجه شد و نیز به دلیل اینکه دولت برای افزایش برخی قیمت‌ها به شدت مخالفت داشت و آن را انجام نداد، به نظر می‌رسد که در شش‌ماهه اول بخشی از منابع تأمین نشده است.

وی افزود: الان تمام تلاش دولت این است که ان‌شاءالله منابع تأمین شود اما از سایر منابع و منابعی که از سنوات قبل تخصیص داده شده بود، مخصوصاً در انتهای سال ۱۴۰۰ گزارشی را ارائه کرده‌ایم که قابل راستی‌آزمایی است.

مرتضوی یادآور شد: خوشبختانه ۶۷۰ هزار فرصت شغلی یعنی معادل ۵۳ درصد پیش‌بینی در شش‌ماهه اول سال اشتغال ایجاد شده است و از محل تبصره ۱۶ هم منابعی در اختیار کمیته امداد و سازمان بهزیستی قرار گرفته و همه تلاش ما این است که تامین منابع کنیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.