دیواره‌های تحریم در ماه‌های آینده شکسته خواهد شد

خبرآنی/بوشهر معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه دیواره‌های تحریم در ماه‌های آینده شکسته خواهد شد، گفت: ما در یک جنگ اقتصادی به سر می‌بریم و دشمنان متوجه این خطر شده‌اند که ایران می‌خواهد به سرعت پیشرفت کند.

محسن رضایی در گفتگو با خبرنگاران در فرودگاه شهدای بوشهر اظهار کرد: مردم استان بوشهر که همیشه در همه صحنه‌های دفاع از انقلاب، ایران و اسلام پیشگام بودند امروز هم در صحنه اقتصادی می‌توانند نقش آفرینی خوبی داشته باشند.

وی ادامه داد: در استان بوشهر، منابع عظیم نفت و گاز معادن کشاروزی و مهم‌تر از همه ساحل طولانی وجود دارد.

معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: ما در این دولت تلاش داریم که دیواره‌های تحریم را یکی پس از دیگری بشکانیم و راه پیشرفت کشور را سرعت دهیم. امروز مبارزه و مسابقه‌ای جدی بین ما و مخالفان ایران در خارج و منطقه وجود دارد و در این مبارزه تلاش داریم که بتوانیم پیشرفت کشور را سرعت دهیم.

رضایی عنوان کرد: سرعت در پیشرفت بدون حضور گسترده مردم در اقتصاد امکان پذیر نیست.

وی با اشاره به بازدید خود از جزیره خارگ، بیان کرد: در خارگ استعدادهای فراوانی وجود دارد که می‌تواند به ثروت ملی تبدیل شود و در اختیار مردم قرار گیرد.

معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: منابع عظیمی از گازهای همراه نفت، ۶۰ یا ۷۰ سال است که در خارگ در حال سوختن است که هم محیط زیست را آلوده می‌کند و هم از این ثروت عظیم استفاده درستی نمی‌شود. اکنون یک پالایشگاه در حال ساختن است تا به زودی این گازها که سوخته می‌شود به محصولاتی ارزشمند تبدیل شود که هم قابل صادرات است هم دراختیار مردم قرار می‌گیرد.

رضایی افزود: همچنین استاندار بوشهر در تلاش است که از همین امکانات صنعتی بتوان برای شیرین کردن آب دریا و تامین نیاز مردم استفاده کرد.

وی تاکید کرد: وضعیت اقتصادی کشور را بهبود می‌بخشیم. ما در یک جنگ اقتصادی به سر می‌بریم و دشمنان متوجه این خطر شده‌اند که ایران می‌خواهد به سرعت پیشرفت کند.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: در ماه‌های آینده دیواره‌های تحریم شکسته خواهد شد. حتی ما تحریم‌های داخلی یعنی دیوانسالاری که در کشور وجود دارد، را به طور جدی در نظر داریم. تصمیم‌های کوچکی که اقدام‌های بزرگ را معطل کرده در حال برداشتن این موانع از سر راه پیشرفت کشور هستیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.