آغاز پروژه‌ای تماما داخلی در خودروهای متصل با کاهش ۵٠ درصدی هزینه‌ها

مدیرعامل شرکت تام ایران‌خودرو ضمن اشاره به طراحی تا ساخت بدون کمک از خارج به کاهش ۵٠ درصدی هزینه در ساخت بوردهای داخلی نسبت به نمونه‌های خارجی اشاره کرد و گفت: این کاهش هزینه در تولید انبوه ۳۰ تا ۳۵ درصد کاهش هزینه را به همراه خواهد داشت.

به گزارش خبرآنی، بعد از ظهر امروز (شنبه) شرکت تام ایران‌خودرو (شرکتی با مسئولیت صنعتی‌سازی و پیاده‌سازی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری محصولات گروه صنعتی ایران خودرو) با صنایع الکترونیک شیراز (صاشیراز) قرارداد تأمین و ساخت پروژه مجهز کردن محصولات جدید گروه صنعتی ایران‌خودرو به سامانه تله‌ماتیک خودروهای متصل، در محل این شرکت امضا کردند.

کیوان وزیری- مدیرعامل این  شرکت - ضمن اشاره به تحقق شعار دانش‌بنیان در سال جاری، اظهار کرد: امروز چهارمین فعالیت دانش‌بنیان خودرو معرفی خواهد شد. این پروژه تماما از طراحی، ساخت و فرآیند در داخل و توسط ایران‌خودرو انجام شده و توسط صنایع الکترونیک شیراز قرارداد ساخت و تامین آن انجام می‌شود.

وی افزود: این پروژه که در وهله‌ اول بر روی محصول ری‌را اجرا خواهد شد و تولید۲۰ هزار سامانه برآورد شده است که در ازای هر بورد کاهش ۵٠ درصدی هزینه‌ها را رقم خواهد زد. این کاهش هزینه در تولید انبوه ٣٠ تا ٣۵ درصد کاهش هزینه را به همراه خواهد داشت که معادل ١۵٠ الی ٢٠٠ دلار کمتر از نمونه خارجی (که البته در اختیار ما نیز قرار نگرفت) را رقم خواهد زد.

ادامه دارد...

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.