نگرانی‌ها در مصر به دلیل فراخوان برای برگزاری تظاهرات در روز ۱۱ نوامبر

منابع مصری از نگرانی‌ها در این کشور به دلیل فراخوان برای برگزاری تظاهرات در روز ۱۱ نوامبر خبر دادند.

به گزارش خبرآنی، به نقل از روزنامه رأی الیوم، منابع مصری اعلام کردند، برخی طرف‌ها از جمله محمد علی، تاجر مصری برای برگزاری تظاهرات در روز ۱۱ نوامبر فراخوان داده‌اند و این فراخوان‌ها موجب نگرانی‌ها در این کشور شده است.

در این راستا، عبدالمنعم امام، رئیس حزب العدل در مصر اعلام کرد: فراخوان‌ها برای تظاهرات در ۱۱ نوامبر مسئله مهمی نیست و نباید به آن واکنش نشان داد و این فراخوان از سوی ملت مصر یا هیچگونه گروه سیاسی یا حزبی نیست بلکه صرفاً فراخوان‌های شخصی و مشکوکی است که توسط اعضای باقیمانده گروه تروریستی که مردم با آن مقابله کردند و آن را ریشه‌کن ساختند، ارائه شده است. برخی از اعضای این گروه توانستند به خارج فرار کنند و اکنون تلاش می‌کنند تا در داخل کشور فتنه ایجاد کنند اما هرگز موفق نخواهند شد. ما مذاکرات ملی داریم که شامل تمام گروه‌های سیاسی و حزبی است و بر ایجاد راهکارهای واقعی در تمام سطوح سیاسی، اقتصادی و اجتماعی متمرکز است. 

احمد موسی، از اصحاب رسانه مصر یک فایل صوتی را از طاهر الشرقاوی منتشر کرده که وی در آن به حمله به مراکز پلیس و تاسیسات نظامی در روز ۱۱ نوامبر دعوت می‌کند.

وی در فایل دیگری از طرح اخوان المسلمین برای تشکیل گارد انقلابی در مصر حمایت می‌کند.

احمد موسی همچنین فایل‌های صوتی دیگری را از محمود وهبه و علاء الظاهری منتشر کرد که در آن خواهان آشوب و تخریب در کشور در روز ۱۱ نوامبر شده‌اند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.