مدیر عامل این تولیدکننده لباس ورزشی آلمانی گفت که پوما با افزایش قیمتهای خود تا حدودی از تورم عقب مانده است و قیمتها بر اساس محلی و نه جهانی افزایش مییابد.
به گزارش خبرآنی، بیورن گولدن افزود که انتظار میرود پوما در سه ماهه چهارم امسال وضعیت مناسبی نداشته باشد، البته این شرکت گزارش داد که درآمد سه ماهه سوم قبل از بهره و مالیات ۱۲.۶ درصد در سال افزایش یافته است.
در حالی که رقبایی مانند نایک و آدیداس در چند هفته گذشته درباره مشکلات خود صحبت کردهاند، برند آلمانی پوشاک ورزشی پوما به شکستن رکوردهای خود ادامه داده است. در دوره جولای تا سپتامبر، فروش پوما ۱۶.۹ درصد افزایش یافت و به ۲.۳۵ میلیارد یورو رسید. سومین شرکت بزرگ پوشاک ورزشی در جهان، علیرغم مشکلات موجود در بازار چین، شاهد بازگشت رشد در قلمرو آسیا و اقیانوسیه خود بود. این بدان معناست که مجموع فروش پوما در سال جاری ۶.۲۷ میلیارد یورو بوده که نشاندهنده رشد ۱۸.۲ درصدی است.
رئیس پوما در بیانیهای گفت: در سه ماهه سوم، علیرغم تمام عدم قطعیتهای جهانی، بهترین فصل در تاریخ پوما بود. تحلیلگران بازار گفتند نتایج بهتر از حد انتظار بود و این دومین باری بود که پوما سد دو میلیارد یورویی را شکست که اولینبار تابستان امسال بود.
بازار خانگی پوما در اروپا همچنان بهترین قلمرو این برند آلمانی بود و فروش آن در آنجا ۱۸.۵ درصد با تعدیل ارز در سه ماهه سوم به ۹۷۱.۷ میلیون یورو افزایش یافت.
گولدن توضیح داد که این شرکت به آرامی قیمت محصولات خود را افزایش داده بود و در سال ۲۰۲۳ به این کار ادامه خواهد داد، حتی اگر افزایش قیمتها هنوز اندی از تورم حاضر عقب باشد، تلاش میکنیم تا آنجایی که فکر میکنیم مصرفکنندگان میتوانند آن را تحمل کنند، قیمتها را افزایش دهیم اما ما احساس میکنیم که آن را تحت کنترل داریم. ما فقط میخواهیم مطمئن شویم که به رشد خود ادامه میدهیم و بیش از حد قیمت نمیزنیم. علاوه بر این، این شرکت همچنین گفت که با موجودیهای بالاتری سروکار دارد که احتمالاً نیاز به تخفیف دارند.
انتهای پیام