شنیدن دغدغه‌های نمایندگان توسط وزیر جدید پیشنهادی کار در کمیسیون اجتماعی

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر جدید پیشنهادی کار در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی خبر داد و گفت: مرتضوی با حضور در جلسه کمیسیون از دغدغه‌های نمایندگان درباره این وزارتخانه آگاه شد.

سیدکریم حسینی در گفت و گو با خبرآنی، در تشریح جلسه امروز (یکشنبه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جلسه امروز دو موضوع داشت، گفت: موضوع نخست، اولین جلسه وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی با کمیسیون اجتماعی بود که در جلسه حضور یافت و نقطه نظرات نمایندگان را شنید.

وی افزود: همچنین وزیر پیشنهادی کار دغدغه های نمایندگان عضو کمیسیون در خصوص نحوه ارتباط و همکاری وزیر با کمیسیون تخصصی این وزارتخانه که کمیسیون اجتماعی است را شنید و در خصوص اهمیت وزارت کار و گستردگی و زیرمجموعه های آن صحبت شد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در مجموع اعضای کمیسیون، آقای سید صولت مرتضوی را با توجه به سوابق و تجاربی که دارد شخصیت مناسب و ممتازی برای این وزارتخانه می دانستند و در ادامه قرار شد فردا (دوشنبه) جلسه دیگری برای ارائه برنامه ها و پاسخگویی وی به نمایندگان برگزار شود.

حسینی موضوع مطرح دیگر در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی را بحث «حق مناطق جنگی» بیان کرد و گفت: اخیرا با حکم دیوان عدالت اداری این حق باطل شده بود و استفساریه آن امروز دوباره در کمیسیون مطرح شد که اعضای کمیسیون به اتفاق آرا این استفساریه را پاسخ دادند؛ چراکه کلیات آن در صحن علنی مجلس تصویب شده و مقرر شد که در اولین جلسه در این هفته طرح شده و برای تایید به شورای نگهبان برود.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در جمع بندی جلسه امروز کمیسیون اجتماعی گفت: بر این اساس مقرر شد افرادی که از ابتدای جنگ در مناطق جنگی شاغل بوده اند و همچنین کسانی که در حال حاضر در این مناطق مشغول به کار هستند، حق مناطق جنگی را تا سقف ۲۵ درصد حقوق دریافت کنند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.