مسئول یمنی: شورای امنیت متون قابل تفسیری درباره آتش‌بس ارائه داده است

عضو هیئت مذاکره‌کننده دولت نجات ملی یمن تاکید کرد، پرداخت حقوق‌ها متعلق به تمامی شهروندان یمنی است و نمی‌توان از حقوق هیچ کارمندی چشم‌پوشی کرد و شورای امنیت متون قابل تفسیری در خصوص آتش‌بس ارائه داده است.

به گزارش خبرآنی، به نقل از المسیره، عبدالملک العجری، عضو هیئت مذاکره‌کننده دولت نجات ملی یمن خاطرنشان کرد، سازمان ملل متون قابل تفسیری را در خصوص آتش‌بس ارائه داده که این امر غیر قابل قبول است.

العجری در ادامه افزود، همانند گذشته هیچ تضمینی برای تداوم آتش‌بس وجود ندارد.

عضو هیئت مذاکره‌کننده دولت نجات ملی یمن همچنین تصریح کرد: آتش‌بس در قالب نخست خود به اتمام رسیده و ما مخالف انجام مذاکرات نیستیم.

وی ادامه داد، پرداخت حقوق به تمامی شهروندان یمنی اعم از نظامیان و غیرنظامیان مربوط می‌شود و نمی‌توان از حقوق هیچ کارمندی چشم‌پوشی کرد چرا که این امر با استانداردهای انسانی و اصول اخلاقی و قانونی منافات دارد.

العجری همچنین اظهار داشت، در صورتی که مذاکرات به بن‌بست برسد، تنش، گزینه جایگزین خواهد بود. این مسئول یمنی تاکید کرد، شورای امنیت وابسته به منافع و ملاحظات بین‌المللی و موازنه قواست.

وی عنوان کرد، موضع آمریکا، انگلیس و فرانسه در قبال یمن امر عجیب و غریبی نیست و آنها در پشت پرده بحران‌های منطقه قرار دارند. العجری در پایان گفت، عربستان بحران‌هایی را در اطراف خود به وجود آورده است و همین موضوع باعث می‌شود مورد باج‌خواهی کشورهای غربی قرار بگیرد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.