معرفی ۱۱ نانوایی متخلف گنبدی به تعزیرات

خبرآنی/گلستان معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار ویژه گنبدکاووس از معرفی و ارجاع پرونده ۱۱ نانوایی متخلف در این شهرستان به اداره تعزیرات حکومتی خبر داد.

محمدرضا میرنیا ذر گفت و گو با خبرآنی با اشاره به جدیت دولت در برخورد با تخلفات حوزه آرد و نان، اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع نان به عنوان یکی از اقلام اساسی سبدغذایی مردم قطعا با متخلفین این حوزه برخوردهای جدی و قاطعی صورت خواهد گرفت.

وی با بیان‌اینکه گشت های مشترک و بازرسی و نظارت بر واحدهای خبازی در گنبدکاووس با افزایش قابل توجهی رو به رو شده است، افزود: در این گشت ها ۱۱ واحد نانوایی متخلف شهرستان گنبدکاووس به دلیل کسری آرد یارانه‌ای به تعزیرات معرفی شده اند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در راستای احقاق حق مردم برای برخورد با تخلفات اغماض و تساهلی نداریم، خاطرنشان کرد: دستگاه های نظارتی و قضایی نیز تلاش خواهند کرد برخوردها بازدارنده بوده و مانع از تکرار تخلف شود.

میرنیا از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلفات در حوزه آرد و نان مانند فروش غیرقانونی آرد مراتب را به صورت حضوری یا با تلفن ۱۳۵ و یا سامانه اینترنتی ۱۳۵ به تعزیرات حکومتیاطلاع دهند، اضافه کرد: مردم همچنین می توانند با تلفن ۱۲۴ تخلفات را به سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش کنند.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.