آغاز طرح ویژه جابجایی زائران حرم امام رضا (ع) از فردا

به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری خبرآنی، حمیدرضا شهرکی با بیان اینکه طرح ویژه جابجایی زائران حرم ثامن الحجج(ع) در دهه پایانی ماه صفر از روز شنبه 2 مهرماه آغاز و تا 9 مهر 1401 ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: تمامی سرویس‌ها اعم از سرویس‌های ثابت و فوق‌العاده در سامانه‌های اینترنتی روزفروش و پیش‌فروش بلیت سفر ارائه می‌شود و فروش بلیت در سامانه صرفاً بر اساس کد ملی خواهد بود.

وی با اشاره به این‌که امکان خرید بلیت برگشت زائران از استان و شهر مبدا سفر فراهم شده است، افزود: سامانه مکانیزه لیست انتظار بلیت اتوبوس بین‌شهری به صورت محدود برای مسافران فاقد بلیت بازگشت از 5 مهرماه در پایانه امام رضا(ع) مشهد مقدس راه اندازی می‌شود.

معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای تصریح کرد: براساس شیوه نامه طرح ویژه بازگشت زائران رضوی با ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای در ایام دهه پایانی دهه صفر، صدور صورت وضعیت دربستی تا 9 مهر ممنوع است و محدودیت های شبکه سیر برای شرکت‌های حمل‌ونقل مسافربری و ناوگان از مبدا سراسرکشور تا تاریخ یادشده حذف می‌شود.

شهرکی یادآور شد: قرارگاه حمل‌ونقل جاده‌ای در ستاد مرکزی این سازمان و همچنین پایانه امام رضا(ع) در استان خراسان رضوی تشکیل شده و نشست‌های مشترک جهت هماهنگی با سازمان‌ها و ارگان‌های مرتبط به‌ویژه سازمان‌های نظارتی و تشکل‌های صنفی بخش حمل‌ونقل مسافر برای انجام هماهنگی و اعمال نظارت‌های لازم برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد:راهدارخانه‌های استان خراسان رضوی آماده خدمات رسانی به زائران پیاده در طول مسیر پیاده‌روی هستند و گشت‌های راهداری در محورهای این استان و سایر استان‌ها حضور مستمر دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

جابجایی زائران

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.