به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی؛ میراکبر رضوی سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ضمن ارائه گزارشی در خصوص مهمترین اقدامات این سازمان در طول ایام اربعین و با هدف ارائه خدمات مطلوب به زائران از مدیریت مناسب سفرها در این ایام با توجه به هماهنگیهای صورت گرفته و رضایت عمده مسافران در خصوص نحوه پروازها خبر داد:
وی با بیان اینکه مجموعه تمامی عوامل و اجزای صنعت هواپیمایی کشوری در یک اقدام هماهنگ دستبهدست هم دادند تا بتوانند بهترین خدمات را به زائران اربعین حسینی ارائه کنند، گفت: با توجه به مجوزهای ویژهای که از کشور عراق دریافت شد توانستیم در قالب برقراری برنامههای پروازی فوقالعاده، از پیک پروازها از مقصد نجف و بغداد به سمت کشورمان به خوبی عبور کنیم.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با تأکید بر حصول رضایت عمده زائرین از نحو پروازهای رفت و برگشت اربعین، بیان کرد: در روزهای ابتدایی آغاز سفرها که عمدتاً فروش بلیتها به صورت آنلاین و از طریق سایتهای شرکت هواپیمایی انجام میشد، بعضاً برخی از زائرین نمیتوانستند موفق به خرید بلیت در تاریخ مدنظر خود شوند که قاعدتاً این موضوع طبیعی بود؛ چراکه میزان تقاضا بیش از عرضه بود.
این مقام مسئول در ادامه با اشاره به عرضه بلیت هواپیما در طول تمامی روزهای ایام اربعین به مسافرین و با قیمت مصوب، تصریح کرد: نرخ مصوب بلیت هواپیما همان 6 میلیون تومان برای رفتوبرگشت بود که از ابتدا نیز ضمن طی مراحل قانونی مصوب شده بود؛ البته مواردی نیز وجود داشت که بعضاً مسافران و مردم در خصوص قیمتها اعتراض و یا ابهام داشتند که تماماً مورد بررسی واقع شد.
رضوی در پایان با اشاره به تمهید و ایجاد امکانات لازم برای ارائه خدمات ویژه به مسافران اربعین، خاطر نشان کرد: با توجه به برنامهریزیها و هماهنگیهای به عمل آمده، نمایندگانی از شرکتهای هوایی که اقدام به برقراری پرواز در مسیر ایران عراق در این ایام کرده بودند در فرودگاه نجف حضور داشتند که وظیفه اصلی آنها رسیدگی و رفع و رجوع مشکلات حادث شده برای زوار به صورت فوری و در محل فرودگاه بود؛ برای نمونه اگر احیاناً شخصی از پرواز جا میماند این افراد ضمن انجام هماهنگی لازم و به جهت جلوگیری از معطلی، وی را به سرعت با یک پرواز دیگر از طریق سایر شرکتهای هوایی به ایران اعزام میکردند.
انتهای پیام/