ستاری: دوست ندارم در زمین جنجال درست کنم/ بعد از تعطیلی لیگ نتایج بهتری می‌گیریم

محمد ستاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، درباره تساوی تیمش برابر ذوب‌آهن اظهار داشت: هر دو تیم بازی سختی داشتند و فکر می‌کنم این تساوی نه به درد ما خورد و نه ذوب‌آهن. ما برای برد وارد زمین  شده بودیم، ولی متأسفانه به هدف‌مان نرسیدیم و دو امتیاز از دست دادیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا نتایج مس قابل قبول بوده است؟»، تصریح کرد: من قبلاً هم گفتم که وقتی تیمی تازه به لیگ برتر می‌آید نباید از آن تیم زیاد توقع داشت. ما تا اینجا پنج امتیاز گرفته‌ایم و این بد نیست. نمی‌خواهم بگویم  خیلی خوب نتیجه گرفتیم، ولی باید این را در نظر گرفت که مس تازه به لیگ برتر آمده است و از شروع لیگ نیاز به زمان داشتیم تا هماهنگ شویم و خواسته‌های کادر فنی را در زمین پیاده کنیم. این تعطیلی هم فرصت مناسبی است تا بیشتر کار کنیم و مطمئناً بعد از تعطیلی بازی‌ها نتایج بهتری خواهیم گرفت.

ستاری راجع به درگیری‌اش با صادق صادقی بازیکن ذوب‌آهن که منجر به اخراجش شد، تصریح کرد: در آن صحنه خطای صادقی اعلام شد که او توپ را برداشت، من هم صادقی را هُل دادم تا توپ را بگیرم و بازی را شروع کنم. صادقی هم با من برخورد داشت و دستش به گلویم خورد. داور در نهایت ما را اخراج کرد، ولی فکر می‌کنم تصمیم او سخت‌گیرانه بود. من بازیکن خشن و بی‌انضباطی نیستم و هیچ وقت هم دوست ندارم در زمین مسابقه جنجال درست کنم.

 

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.