معرفی برترین‌های مسابقات اسکواش جام کیش

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، رقابت‌های «نشنال کلوز» اسکواش ایران با عنوان «جام کیش» با حضور 64 ورزشکار مرد و زن در دو بخش 32 نفری برگزار شد و در پایان ورزشکاران کیش در جایگاه‌های نخست ایستادند.

مهدی کشاورز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در مراسم اختتامیه این رویداد گفت: کیش بی تردید قطب اول اسکواش ایران است و به همین جزیره زیبای کیش تا پایان سال 1401 میزبان یک رویداد ملی و 3 رویداد بین المللی و معتبر اسکواش از جمله دو رویداد 10 و 5 هزار دلاری خواهد بود.

همچنین رضا شجیع نایب رئیس شورای ورزش کیش گفت: «جزیره ورزش» ایده ای است که با حمایت دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و سازمان منطقه آزاد کیش، به زودی در تمامی ابعاد متجلی خواهد شد و به رویکرد جذب گردشگر از طریق ورزش عینیت خواهد بخشید. ضمن اینکه با ظرفیت سازی انجام شده، این جزیره زیبا در آینده نزدیک به قطب اول میزبانی رویدادهای باکیفیت ملی و بین المللی در سطح کشور نظیر رویدادهای معتبر اسکواش تبدیل خواهد شد.

غلامرضا جهانشاهی رئیس هیئت اسکواش کیش نیز عنوان کرد: ما علاوه بر برنامه استعدادیابی، برنامه تدارکاتی کاملی برای ورزشکاران‌مان اجرا کردیم و خوشحالیم که نتیجه تلاش‌های‌مان ایستادن بر بام اسکواش ایران شد و ما به این مسیر ادامه می‌دهیم.

ورزشکاران برتر این مسابقات امتیاز خود را در جدول رده بندی جهانی فدراسیون ارتقا دادند.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.