سلطانی: سطح مسابقات جهانی مصر بالاتر از المپیک است

مریم سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، درباره شرایط آمادگی تیم تپانچه کشورمان، اظهار داشت: در حال حاضر تیراندازان در رشته تپانچه در اردوی آمادگی جهت اعزام به مسابقات جهانی مصر هستند و آمادگی خوبی دارند. مسابقات داخلی در قالب لیگ و آزاد در حال برگزاری است و سعی می‌کنیم سطح آمادگی بچه‌ها را برای مسابقات قهرمانی جهان حفظ شود.

وی در ادامه افزود: مسابقات مصر اولین مرحله پیکارهای کسب سهمیه است و امیدوارم تیراندازان نتیجه خوبی بگیرند. در این رقابت‌ها به دلیل اینکه اولین مرحله توزیع سهمیه المپیک است همه تیم‌ها با تمام قوا و نفرات حاضر می‌شوند و سطح این مسابقه از المپیک هم بالاتر است و امیدوارم نتیجه خوبی کسب کنیم. بچه‌ها شرایط خوبی دارند و امیدواریم که مثل همیشه عملکرد خیلی خوبی داشته باشند.

مربی تیم ملی تپانچه کشورمان در مورد رقبای اصلی کشورمان در مسابقات جهانی مصر گفت: کشورهای آسیایی معمولاً جزو قوی‌ترین‌ها در تیراندازی هستند از جمله هند و چین. چند کشورهای اروپایی نیز قدرت بالایی دارند البته بچه‌های ما در مسابقات برزیل و باکو در بخش زنان و مردان مدال طلا گرفتند و نتایج خوبی کسب کردند. بچه‌های تپانچه ایران جزو بهترین‌های جهان هستند، اما هیچ وقت نباید رقبا را دست‌کم گرفت.

وی در پایان راجع به برگزاری مسابقات لیگ و آزاد یادآور شد: تیراندازان هر چه بیشتر مسابقه بدهند از نظر تکنیکی، تاکتیکی و روانی آمادگی بهتری برای حضور در مسابقات خواهند داشت. در حال حاضر نیز مسابقات لیگ و آزاد به صورت منظم در حال برگزاری است و همه تیراندازان در آن شرکت می‌کنند.


انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.