تمجید از فسادستیزی مسئول سابق حراست شهرداری تهران

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی؛ مهدی اقراریان امروز در جریان نودمین جلسه شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور با اشاره به تغییر و تحولات صورت گرفته در مدیریت شهری اظهار کرد: وظیفه دانستم با توجه به اینکه یکی از تغییرات شهرداری در حوزه‌ای است که بنده عضو آن کمیسیون هستم و کمیسیون نظارت شورا است.

وی افزود: شاهد این بودیم که در روزهای گذشته برادر انقلابی، حزب‌اللهی و ارزشمند که انسان پاکدستی است و مبارزه با فساد را در در طی یک سال گذشته به صورت غیرنمایشی دنبال می‌کرد و در جلساتی که بنده با وی داشتم و در بازدیدهایی که از حراست شهرداری داشتیم شاهد عملکرد خوب و ارزشمند وی بودیم. آقای مقدم مسئول سابق حراست شهرداری تهران از مجموعه شهرداری تهران جدا شده‌اند اما بنده وظیفه می‌دانم به عنوان عضوی از خانواده 21 نفری شورای شهر تهران از زحمات وی تقدیر و تشکر کنم و آرزوی توفیق و موفقیت داشته باشم.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه برخورد با فساد و نقد هزینه دارد، تصریح کرد: بچه‌های حزب‌اللهی حتما این آمادگی را دارند که برای مبارزه با فساد باید هزینه بدهند حتی در مقابل کسانی که مبارزه نمایشی با فساد را در دستور کار خودشان قرار بدهند.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.