توقف صادرات به کشور عراق از مرز چذابه

خبرآنی/خوزستان دبیر شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی خوزستان از توقف فعالیت تجاری و صادرات از مرز چذابه به دلیل افزایش حضور زائران اربعین حسینی در این مرز خبر داد.

شهلا عموری در گفت و گو با خبرآنی، در خصوص آخرین وضعیت فعالیت تجاری در مرز چذابه اظهار کرد: فعالیت تجاری در مرز چذابه از امروز به دلیل افزایش حضور زائران اربعین حسینی در این مرز متوقف شده است.

وی افزود: بر اساس اعلام گمرک به دلیل ظرفیت محدود گمرکات عراق در پذیرش کامیون حامل کالای تجاری و به جهت جلوگیری از ضایع شدن کالاهای صادراتی در مرز، صادرات به کشور عراق در مرز چذابه متوقف شده است.

دبیر شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی خوزستان گفت: با توجه به افزایش حضور زائران اربعین حسینی مرز چذابه از امروز، ۱۴ شهریورماه تا ۲۶ شهریورماه برای صادرات بسته و فعالیت تجاری در این مرز متوقف است.

عموری عنوان کرد: در روزهای گذشته علی رغم حضور و تردد زوار اربعین در مرز چذابه روند فعالیت تجاری و صادرات کالا در مرز چذابه با توجه به هماهنگی‌ها انجام می‌شد اما اکنون با تصمیم گمرک فعالیت تجاری در این مرز متوقف شده است.

وی افزود: مواد غذایی و لبنی، مصالح ساختمانی و تره‌بار از مهم‌ترین اقلام صادراتی ایران به کشور عراق هستند که از طریق پایانه مرزی چذابه به این کشور صادر می‌شوند.

انتهای پیام

برچسب ها :

صادرات چذابه

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.