زاهدی‌وفا گزینه نهایی دولت برای وزیر پیشنهادی کار است

به گزارش خبرنگار سیاسی ‌پایگاه خبری خبرآنی،کسب اطلاع  خبرآنی حاکی از آن است که محمدهادی زاهدی‌وفا به عنوان وزیر پیشنهادی کار توسط دولت انتخاب شده است.

با این حال به دلیل ورود مجلس به تعطیلات، اعلام وصول این معرفی پس از پایان تعطیلات و شروع به کار مجدد مجلس انجام خواهد شد.

زاهدی وفا متولد 1342 در تهران و معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس جمهور بوده است.

وی دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکترای اقتصاد از دانشگاه اتاوای کانادا است و در زمان تصدی سعید جلیلی از اعضای تیم مذاکره کنندگان هسته ای ایران بود.

ریاست دانشکده اقتصاد و معارف اسلامی دانشگاه امام صادق (ع)، عضویت در شورای عالی و ریاست اندیشکده اقتصاد مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، معاونت امور اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی در دولت نهم، نماینده وزارت اقتصاد در شوراها و کمیسیون‌های تخصصی شورای عالی تحقیقات و فناوری، شورای اقتصاد، شورای پول و اعتبار و شورای عالی انرژی، عضویت در کارگروه ویژه نفت، شورای عالی توسعه صادرات غیرنفتی و ستاد تنظیم بازار، عضویت در شورای عالی دفاع و تامین اجتماعی، عضویت در هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا)، ریاست هیات مدیره هلدینگ صنایع نوین و ریاست هیات مدیره رایتل از جمله سوابقی است که در کارنامه کاری وی به چشم می خورد.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.