اسرائیل نگران آغاز انتفاضه‌ای در زندان‌ها است

تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد، اسرائیل نگرانی‌هایی درخصوص آغاز انتفاضه‌ای در داخل زندان‌های خود و در مناطق کرانه باختری دارد.

به گزارش خبرآنی، شبکه هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اسرائیل نگرانی‌هایی در خصوص آغاز انتفاضه‌ای در داخل زندان‌های خود و در مناطق کرانه باختری دارد.

این در حالی است که جنبش اسرای فلسطین اعلام کرد در اعتراض به شانه خالی کردن مدیریت زندان‌های اسرائیل از عمل به تصمیم‌های قبلی که در مارس گذشته تصویب شده بود، از فردا (پنج‌شنبه) اعتصاب غذای خود را با هزار اسیر آغاز خواهد کرد و همزمان وضعیت نافرمانی از قوانین زندان‌ها ادامه خواهد یافت.

این اقدامات به دنبال لجاجت رژیم اشغالگر در عقب‌نشینی از تصمیمات خود درخصوص انتقال‌های ظالمانه در پیش گرفته می‌شود. در واقع اسرائیل به دنبال این است که با این اقدامات بر شکست مفتضحانه خود در عملیات تونل آزادی در سال گذشته سرپوش بگذارد.

اسرای زندان‌های اسرائیلی جهت آمادگی برای تقابل مستقیم با مدیریت این زندان‌ها، لباس ویژه زندان را بر تن کردند.

قدری ابوبکر، رئیس هیئت امور اسرا و آزادگان فلسطین امروز (چهارشنبه) از مردم فلسطین و نهادها و گروه‌های آن خواست در حمایت از اسرا و زندانی‌ها در نبرد قهرمانانه‌شان که فردا با آغاز اعتصاب غذای نامحدود ۱۰۰۰ تن وارد یک مرحله چالشی واقعی خواهد شد، متحد بایستند.

این مسؤول فلسطینی در ادامه تاکید کرد: مردم فلسطین باید در سطح اقدامات مبارزاتی و چالشی باشند که اسرای ما در داخل زندان‌ها و بازداشتگاه آغاز خواهند کرد چراکه در این مسیر با وجود مدیریت زندان‌ها و دولت اشغالگر، نشانه‌هایی از یک پیروزی واقعی وجود دارد.

او افزود: اعتصاب غذا از فردا پنج‌شنبه آغاز خواهد شد و  جمعه روز دوم آن خواهد بود که آتش تظاهرات را شعله‌ورتر خواهد کرد و حامل این پیام روشن برای حاکمیت اشغالگر خواهد بود که آزار رساندن به اسرای ما به منزله آزردن تمامی فلسطینی‌ها است و حقوق آنها با مبارزه، فداکاری، جانفشانی، مقاومت و صبر نیروهای دلاور و اسرایمان ستانده خواهد شد.

رئیس هیئت امور اسرا و آزادگان فلسطین در پایان نیز از اسرای فلسطینی و در رأس آنها کمیته عالی و فوق‌العاده اعتصاب که به صورت ۲۴ ساعته در حال برنامه‌ریزی برای مبارزات و اجرای طرح‌های توافق شده است، تشکر کرده و همچنین از تمامی رهبران، مردم، نهادها و رسانه‌ها بابت حمایت از این مساله و مبارزه به حق و مشروع اسرای فلسطینی تقدیر کرد.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.