صدور ۲۹ مجوز بی نام برای سرمایه گذاری در گلستان/ شناسایی ۱۶۸ فرصت سرمایه گذاری در استان

خبرآنی/گلستان مدیرکل امور اقتصادی و امور دارایی استان گلستان از شناسایی و معرفی ۱۶۸ فرصت سرمایه گذاری متناسب به ظرفیت های استان خبر داد و گفت: ۲۹ مجوز بدون نام نیز در برخی از این عرصه ها در حال صدور است.

روح الله صلبی ظهر امروز در نشست خبری با اهالی رسانه و مطبوعات استان گلستان با اشاره با اینکه در سطح استان به دستور استاندار محترم ۱۶۸ فرصت سرمایه گذاری شناسایی شده است، اظهار کرد: ظرفیت ها به همراه مزیت های نسبی آنها به دو زبان فارسی و لاتین در اختیار علاقه مندان به سرمایه گذاری قرار داده شده‌است.

وی با بیان اینکه انتظار ما از رسانه‌ها این است که در شناسایی و معرفی این فرصت ها به ما کمک کنند، افزود: رسانه ها به ویژه در شرایط اخیر باید امید آفرینی را در جامعه تقویت و گسترش دهند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان گلستان با تاکید بر اینکه در سال ۱۴۰۱ دو مجوز سرمایه گذاری خارجی در استان صادر شده است، خاطرنشان کرد: ارزش مادی این سرمایه گذاری ها بالغ بر یک میلیون و ۵۰۰ هزار دلار بوده که در دو حوزه راهداری و ساختمان سازی تعریف شده است.

صلبی از آغاز فرآیند صدور مجوزهای بی نام در سطح استان بنا بر ابلاغیه استاندار گلستان‌ خبر داد و گفت: با نظر خواهی از دستگاههای اجرایی استان ۲۹ عنوان به عنوان عناوین اصلی مجوزهای بی نام دریافت شده که تدوین طرح ها و فرآیند صدور آنها آغاز شده است.

وی صدور مجوزهای بی نام را یکی از راهکارهای ابتکاری برای تسریع زمان دریافت مجوز به ویژه برای سرمایه گذاران اقتصادی کلان دانست و گفت: با صدور این مجوزها سرمایه گذاران در زمان کمتر و با کمترین بوروکراسی اداری مجوز خود را دریافت خواهند کرد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان گلستان با تقدیر از همراهی رسانه ها برای بازتاب اتفاقات مثبت استان در رسانه ها، ادامه داد: توسعه سرمایه گذاری در استان منوط به تصویری امن، پویا و عاری از تنش است.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.