دبیر: حمال کشتی هستم/ چطور انتظار دارند کت و شلوار بپوشم؟

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در نشست خبری که صبح امروز (دوشنبه) در محل این فدراسیون برگزار شد، اظهار داشت:  نمی‌گذارم هیچ خبر و حاشیه‌ای به اردو برود. من حتی نگذاشتم سوریان و پژمان درستکار جای من صحبت کنم و گفتم کتکش را من بخورم.

وی ادامه داد: سال 98 که آمدم، تیم یازدهم و نهم دنیا، سه ماه حقوق عقب افتاده و کلی بدهی را تحویل گرفتم و امروز ببینید که کجا هستیم. این کار همه شماست. من همیشه گفتم حمال کشتی هستم، با این کلمه لذت می‌برم. لباس من را مسخره می‌کنند. من بلدم لباس بپوشم، ولی از 6 صبح سر پروژه هستم. من آدم عملیاتی هستم. باید سر تمرین بچه‌ها هم بروم. چطور انتظار دارند کت و شلوار بپوشم. شلوار شش جیب گشاد است، پای پرانتزی من را نشان نمی‌دهد. کشتی ورزش پرفشاری است و اینها پیش میآید. کت و شلوار 50 میلیونی بپوشم و زمانی که کار نکنم، آیا می‌توانم حرف بزنم؟

دبیر در مورد عملکرد تیم‌های نوجوانان در مسابقات قهرمانی جهان گفت: گفته بودم اثر کرونا را بعداً می‌بینیم. بالای 260 ثبت‌نامی در باشگاه‌ها داریم و باشگاه‌ها زیاد شده که جمعیت کشتی بالا برود. افتخار کشتی همین طرح توسعه است. طبق آن جلو می‌رویم و خیلی جاها هم از برنامه‌مان جلوتریم. روزی که التماس می‌کردیم باشگاه‌ها را باز کنید، برای همین بود. آمریکایی‌ها سالن‌هایشان باز بود. هر جا رفتیم، البته غیر از مسابقات آسیایی نوجوانان و گاف آن مربیان، همه جا نتیجه گرفتیم. همین که امروز کشتی حالش خوب است، آقایان منتقد هم می‌توانند حرف بزنند. واقعاً از اینکه باشگاه اکبر فلاح که الگوی من بوده یا منصورخان برزگر شلوغ است، لذت می‌برم.

ادامه دارد ...

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.