ژاوی: داشتن لواندوفسکی در تیم نعمت است/ از رافینیا و دمبله راضی‌ هستم

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، ژاوی هرناندس که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در هفته سوم لالیگای اسپانیا موفق شدند در دیداری خانگی با نتیجه 4 بر صفر وایادولید را شکست دهند، پس از این بازی در تمجید از مهاجم لهستانی‌اش که در این دیدار دو گل به ثمر رساند، گفت: داشتن لواندوفسکی در تیم نعمت است. روبرت یک الگو است، فروتنی دارد، برای تیم کار می‌کند و به کادر مربیگری کمک می‌کند. او تفاوت را رقم می‌زند و باید بگویم لواندوفسکی بازیکن فوق‌العاده‌ای است.

وی در ادامه درباره بال برزیلی‌اش و بال فرانسوی‌اش که در این بازی به ترتیب یک و دو پاس‌گل دادند، اظهار داشت: من فکر می‌کنم که رافینیا توانایی بیشتری نسبت به دمبله در عمق خط دفاعی حریف دارد، اما هر دو تفاوت را رقم می‌زنند. آنها باید در پاس آخر بهتر عمل کنند اما با این حال هر دوی آنها چیزهای زیادی به ما اضافه می‌کنند و از آنها خیلی راضی‌ام.

سرمربی 42 ساله بارسلونا همچنین درباره مدافع فرانسوی‌اش که سرانجام اولین بازی‌اش را برای کاتالان‌ها پس از ثبت نامش در سازمان لالیگا انجام داد، خاطرنشان کرد: ژول احساس خوبی داشت. او می‌تواند در سراسر خط دفاعی بازی کند. وی همچنین می‌تواند در سمت چپ بازی کند و روحیه بالایی دارد.

ژاوی در ادامه در تمجید از این مدافع فرانسوی افزود: ما خرید فوق‌العاده‌ای انجام دادیم، من فکر می‌کنم که ژول در این بازی انتخاب بهتری نسبت به رونالد آرائوخو به دلیل بازی‌مان با وایادولید است. انتخاب ترکیب به بازی و حریف بستگی دارد.

بارسلونا در حال حاضر با 7 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی لالیگای اسپانیا قرار دارد و بالای سر خود رئال مادرید 9 امتیازی و رئال بتیس 9 امتیازی را می‌بیند.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.