آخرین وضعیت تعیین تکلیف نیروهای حجمی، شرکتی و قراردادی

خبرآنی/کرمان رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص تعیین تکلیف نیروهای حجمی، شرکتی و قراردادی گفت: این طرح در کمیسیون اجتماعی مجلس در حال پیگیری است اما به دلیل پیچیدگی و گستردگی که طرح دارد، باید کارشناسی شود تا درمورد تدوین و تصویب آن دقت بیشتری صورت گیرد. 

میثم لطیفی معاون رئیس جمهور صبح امروز هفتم شهریورماه در بدو ورود به کرمان با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهیدان و سردار حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد. 

وی در جمع خبرنگاران در خصوص تعیین تکلیف نیروهای حجمی، شرکتی و قراردادی گفت: این طرح در کمیسیون اجتماعی مجلس در حال پیگیری است اما به دلیل پیچیدگی و گستردگی که طرح دارد، باید کارشناسی شود تا درمورد تدوین و تصویب آن دقت بیشتری صورت گیرد. 

وی با اشاره به اینکه برداشت ما این است که ظرفیت‌های قانونی فعلی پاسخگوی حل بسیاری از مشکلات است، افزود: اگر ظرفیت‌های مغفول به خوبی استفاده شوند، بخش عمده‌ای از مشکلات حل می‌شود. 

معاون رئیس جمهور بیان کرد: از نکات ابهام موضوع بسته به نوع تعریف از نیروی شرکتی و تعامل آنها با دستگاه‌های اجرایی و تعداد نیروهاست که دایره شمول و تعدادشان متفاوت خواهد بود و برآورد می شود بین ۴۰۰ هزار تا یک میلیون نفر تعداد این نیروهاست که آمار دقیقی وجود ندارد و همین مسئله باعث تامل ما می‌شود. 

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور اظهار کرد: برای ما مهم است که فارغ از نوع رابطه استخدامی، عدالت در پرداخت این نیروها انجام شود و شرکت‌هایی که قرارداد دارند قانون کار را در پرداخت‌ها رعایت کنند. 

لطیفی با بیان اینکه مسئله بهره‌وری و ارزیابی عملکرد برای ما مهم است که هر تصمیمی در مجلس و دولت می‌گیریم لحاظ شود، افزود: در دولت معطل مصوبه نیستیم و سعی‌مان بر این است عدالت پرداخت و امنیت شغلی نیروها مدنظر باشد و وزارت کار موظف بر نظارت شرکت‌های تامین کننده نیروی انسانی است. 

به گزارش خبرآنی معاون رئیس جمهور در ادامه برنامه های سفر یک روزه خود به کرمان مدرسه خیرساز مجید مقدم را در شهرک سیدی کرمان افتتاح کرد.

همزمان با این مراسم ۶۴ پروژه اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان به مناسبت هفته دولت با اعتبار ۵۷۸ هزار میلیون ریال افتتاح و کلنگ زنی شد.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.