نشست تشریح خدمات شبکه پستی کشور در ایام اربعین حسینی با حضور رئیس ستاد اربعین شرکت ملی پست برگزار شد.
به گزارش خبرآنی، سعید شریف زاده - عضو هیات مدیره و رئیس ستاد اربعین شرکت ملی پست در نشست خبری درباره خدمات ارایه شده توسط شرکت ملی پست برای زائران اربعین اظهار کرد: تشکیل ستاد اربعین در شرکت ملی پست یک اقدام ابتکاری بوده و از ابتدای تیرماه سال جاری تدبیر شده که خدماتی را به زائران ارایه دهد.
وی ادامه داد: تشکیل ستاد از اول تیرماه بوده که در این مدت ۹ جلسه برگزار شده تا بتوانیم خدماتی را به زائران ارایه دهیم.
شریف زاده افزود: پیشبینی یک نرم افزار به نام پست یافته انجام شده که این نرم افزار برای اسناد و مدارک مفقود شده در پنج منطقه در عراق با پایگاههایی درنظر گرفته شده است. این اسناد تحویل و از طریق نرمافزار پست یافته به صاحبان تحویل داده می شود.
ادامه دارد