تیمِ بدون سرمربی در راه اسپانیا؛ امیدها با این چهار نفر به جهانی می‌روند

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، طبق روال سال‌های گذشته امسال نیز آخرین مسابقه جهانی کشتی، امیدهای جهان خواهد بود که آبان ماه در اسپانیا برگزار می‌شود. درحالیکه سال گذشته هدایت دو تیم آزاد و فرنگی امید را تقی اکبرنژاد و فرشاد علیزاده برعهده داشتند، امسال اما قرار نیست دوتیم سرمربی داشته باشند.

باتوجه به چرخه‌ای که در هر دو رشته آزاد و فرنگی بعد از مسابقات جهانی 2021 به اجرا درآمد و همه مدعیان سه رده سنی جوانان، امید و بزرگسالان که از هم جدا نیستند، در آن حضور داشتند، این نفرات از ابتدا پای کار بوده و ناظر بر عملکرد کشتی‌گیران مدعی بوده‌اند. در واقع انتخاب تیم‌های امید اعزامی به اسپانیا از بین کشتی‌گیرانی است که در چرخه حاضر بوده‌اند و کسی از بیرون به این لیست اضافه نمی‌شود.

به همین دلیل مسئولیت فنی تیم امید کشتی فرنگی به محمد بنا و حمید سوریان سپرده شده تا باتوجه به شناختی که از مدعیان حال حاضر این رشته دارند، بهترین انتخاب را برای مسابقات کشتی امیدهای جهان داشته باشند. همچنین مسئولیت تیم کشتی آزاد نیز که مدعیان امیدش مخلوطی از کشتی‌گیران دو رده سنی جوانان و بزرگسالان هستند نیز به محسن کاوه مدیر تیم‌های ملی و سرمربی جوانان و همچنین پژمان درستکار سرمربی تیم ملی بزرگسالان سپرده شده است.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.