رونمایی از سامانه دولت‌سنج در راستای ارتقاء شفافیت در دولت/ پیشنهاد سازمان استخدامی درباره اصلاح نظام جبران خدمات

به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری خبرآنی، میثم لطیفی در نشست خبری که به مناسبت هفته دولت و جشنواره شهید رجایی برگزار شد، گفت: تاکنون 3 نسل از جشنواره شهید رجایی از سال 1376 برگزار شده است، از سال 82 تا 87 بررسی عملکرد دستگاه اجرایی به انتخاب کارمند نمونه اضافه شد، از سال 87 نیز تمرکز اصلی بررسی برمبنای شاخص‌های عمومی از جمله دولت الکترونیک و اختصاصی که متناسب با ماموریت  هر دستگاه است.

وی با بیان اینکه، در سال 1400 و 1401 ارزیابی‌های مذکور عارضه‌یابی شده است، گفت: در حوزه رضایتمندی، سامانه ارتباط مردمی دولت، متولی جمع‌آوری نظرات مردم است و ارزیابی ماهیانه انجام می‌شود. براین اساس  نظام ارزیابی عملکرد با کمک 20 دستگاه اجرایی از جمله معاونت علمی ریاست جمهوری، ستاد جوانی جمعیت، وزارت ارتباطات، ستاد اقامه نماز و همچنین مجموعه‌های مردم نهاد انجام می‌شود. بر این اساس مردم در ارزیابی دستگاه‌های اجرایی حضور دارند.

لطیفی گفت: در راستای شفافیت دولت و سپردن قضاوت به مردم، سامانه دولت‌سنج پس از جشنواره شهید رجایی رونمایی خواهد شد، در این سامانه هم دستگاه‌های برتر قابل رویت هستند و هم دستگاه‌هایی که عملکرد مطلوب نداشته‌اند.

ادامه دارد...

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.