قراردادهای موقت کارگری عادلانه نیست

خبرآنی/مرکزی استاندار مرکزی با بیان اینکه موضوع قراردادهای موقت کارگری عادلانه نیست، گفت: موضع رییس جمهوری به مسئله قراردادها روشن است و پیگیر تعیین تکلیف این مسئله است.

دکتر فرزاد مخلص الائمه چهارم شهریورماه ۱۴۰۱ در شصت و هفتمین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی افزود: این شورا محل بحث و تبادل نظر دولت و بخش خصوصی جهت تحقق موضوعاتی چون رشد اقتصادی، رفع موانع بهره وری تولید و توسعه صادرات است.

با اشاره به اینکه امروز تهران از حضور وزرا خالی شده و تمامی وزرا و معاونین رییس جمهوری در ۳۱ استان کشور حضور دارند، اظهار کرد: موارد ناظر به اصلاح قوانین در قالب یک شرح به رییس کمیسیون اجتماعی مجلس ارائه می شود تا کار در مجلس دنبال شود و اگر دولت موافق اصلاحات باشد پیشتاز خواهد بود.

وی تصریح کرد: جلسات شورای گفت و گو باید محل بحث و تبادل نظر دولت و بخش خصوصی جهت تحقق موضوعاتی چون رشد اقتصادی، رفع موانع بهره وری تولید و توسعه صادرات باشد.

به گزارش خبرآنی، در این جلسه حیدری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی تسهیلات، مشکلات بیمه و تامین اجتماعی و مالیات را به عنوان عوامل به مشکل خوردن صنایع استان برشمرد.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.