حل بسیاری از مشکلات خراسان رضوی نیازمند بررسی در سطح ملی است

خبرآنی/خراسان رضوی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات و مطالباتی که مردم استان با آن مواجه هستند، درون استان قابل بررسی و پیگیری نیست و در سطح ملی مورد واکاوی و بررسی قرار می‌گیرد. همچنین معضلات موجود در دستگاه‌های اجرایی خراسان‌ رضوی نیز به سازمان‌های مربوطه در سطح ملی ارجاع می‌شود و تحت پیگیری قرار خواهد گرفت.

سیدمسعود میرکاظمی امروز، چهارم شهریور ماه، در حاشیه برگزاری میز ارتباطات با مردم که در استانداری خراسان‌ رضوی برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سفرهایی که در اولین سالگرد تشکیل دولت سیزدهم صورت می‌گیرد، با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات موجود در استان بوده و چاره‌اندیشی در خصوص معضلات خراسان‌ رضوی در دست بررسی و پیگیری قرار می‌گیرد. همچنین بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به خراسان رضوی نیز در دستور کار قرار دارد.  

وی افزود: سازمان برنامه و بودجه کشور با سفر به خراسان‌ رضوی به بررسی مشکلات بودجه‌ای این استان می‌پردازد و راهکارهایی را جهت تسریع و تسهیل حل معضلات بودجه‌ای این استان ارائه خواهد داد.

بسیاری از مشکلات و مطالبات مردم خراسان‌ رضوی باید در سطح ملی بررسی شود 

میرکاظمی ادامه داد: طی جلسه امروز در مشهد بحث‌ها و مشکلات متعددی مطرح شد که تمام آن‌ مهم و حائز اهمیت بوده و جهت پیگیری ثبت شد.  

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در موضوع اصلاح یارانه‌ها باید به ضرورت پرداخت مابه‌التفاوت هزینه‌ها توجه شود تا موفق به حفظ قدرت خرید مردم در شهریور سال جاری باشیم.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.