افتتاح ۴۶ طرح بخش کشاورزی خوزستان در هفته دولت

خبرآنی/خوزستان رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از افتتاح ۴۶ طرح عمرانی و اشتغالزایی در بخش کشاورزی خوزستان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

سید رحمت الله پریچهر در گفت و گو با خبرآنی در خصوص طرح‌هایی کشاورزی خوزستان که در هفته دولت افتتاح خواهد شد، اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت ۴۶ طرح عمرانی و اشتغالزایی در بخش کشاورزی خوزستان افتتاح خواهد شد.

وی افزود: اعتبار هزینه شده در طرح‌های عمرانی ۳۴۲ میلیارد و ۷۲۴ میلیون ریال بوده است. همچنین در طرح‌های اشتغالزا ۶۷ میلیارد و ۵۷ میلیون تومان اعتبار دولتی هزینه شده و ۶۱ میلیارد و ۳۷ میلیون تومان نیز سهم آورده متقاضیان بوده است.

پریچهر تصریح کرد: طرح‌های عمرانی منجر به اشتغالزایی برای ۴۶۲ نفر شده و طرح‌های اشتغالزا نیز برای ۱۱۴ نفر شغل ایجاد کرده است.

وی عنوان کرد: این طرح‌ها در زمینه پرواربندی گوساله، بره و گاو شیری، خوراک آماده آبزیان، احداث گلخانه، بهسازی کانال‌های آبیاری عمومی و سنتی، آبیاری تحت فشار و بارانی، مرمت و بازسازی قنوات، لایروبی کانال آبرسان، تجهیز و نوسازی اراضی غرب کارون، تسطیح اراضی، تکمیل استخر، مجتمع گلخانه‌ای و انتقال آب با لوله ۱۰۰۰ میلیمتری بوده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با اشاره به شهرستان‌هایی که طرح‌های عمرانی و اشتغالزا در آن‌ها افتتاح می‌شود، گفت: این طرح‌ها در شهرستان‌های رامهرمز، امیدیه، حمیدیه، کارون، شوش، شوشتر، باغملک، ایذه، بهبهان، خرمشهر و اندیمشک افتتاح خواهند شد.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.