کشف روغن احتکاری در علی‌آبادکتول/ جریمه میلیاردی محتکر

خبرآنی/گلستان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان از کشف یک هزار و ۲۰۰ کیلوگرم روغن مایع و جامد احتکاری در شهرستان علی آبادکتول خبر داد.

تقی حسام صبح امروز چهارشنبه دو شهریور در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: براساس گزارش مدیریت جهادکشاورزی علی آبادکتول کشف یک هزار و ۲۰۰ کیلوگرم روغن جامد و مایع در انباری نزدیک به یکی از فروشگاه ها در دستور کار تعزیرات حکومتی قرار گرفت.

وی افزود: پس از احضار متهم و سیر مراحل قانونی و اخذ استعلامات لازم، متهم را به استناد ماده ۶۰ قانون نظام صنفی به پرداخت جزای نقدی به مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و ضبط کالا محکوم شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان با اشاره به اینکه با تجدید نظرخواهی متهم، پرونده در شعبه دوم تجدید نظر مرکز استان رسیدگی و رای صادره مورد تأیید قرار گرفت، تأکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، احتکار و سایر تخلفات اقتصادی و صنفی موارد را به ما گزارش کنند.

حسام از مردم خواست هر گونه تخلف صنفی و اقتصادی را به صورت حضوری یا از طریق تلفن ۱۳۵ و یا سامانه اینترنتی ۱۳۵به تعزیرات حکومتی اطلاع دهند و یا با تلفن ۱۲۴سازمان صنعت، معدن و تجارت و یا جهاد کشاورزی گزارش کنند.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.